مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید واقع‌نگر باشیم، گفت: باید از مسئولان برای فراهم کردن بستر و زمینه مورد نیاز اصحاب رسانه مطالبه‌گری کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در آستانه روز خبرنگار با حضور در جمع اصحاب رسانه فارس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ضعف در تبلیغات، گفت: زمان آزمون و خطا را در ۴۰ سال اول پشت سر گذاشتیم اکنون باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

او با بیان اینکه هر روز تحرک دشمن بیشتر می‌شود بنابراین ما نیز باید تحرکات رسانه‌ای خود را بیشتر کنیم، گفت: باید امکانات و ظرفیت کشور در جایی که دشمن ورود کرده برود، اما در زمینه حمایت و آموزش اصحاب رسانه آن گونه که باید کار نشده و این از وظایف مسئولان است که زمینه و بستر را فراهم کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید واقع‌نگر باشیم، افزود: باید از مسئولان برای فراهم کردن بستر و زمینه مورد نیاز اصحاب رسانه مطالبه‌گری کنیم.

سهرابی با طرح این سوال که حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی برای تربیت نیروی انسانی چه کار کردند؟ بیان کرد: امروز فعالیت در عرصه خبر و رسانه یک فعالیت پیچیده است که در دنیا براساس تخصص و آموزش انجام می‌شود. در گام دوم انقلاب شروع شده باید با جدیت در این راه گام برداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.