رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور ۲ هزار و ۶۵۸ جهادگر در اردو‌های جهادی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هنری رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا پایان سال ۵۰۰ اردوی جهادی در استان برگزار می‌شود گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر از خدمات اردو‌های جهادی بهره‌مند شدند.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۶۵۸ جهادگر در ۳۳۹ اردوی جهادی به اهالی روستا‌های خراسان جنوبی خدمات عرضه کردند.

هنری با اعلام اینکه جهادگران در ۴۱۸ روستای استان به ۴۰ هزار و ۹۶۴ نفر خدمت‌رسانی کردند اظهار کرد: این جهادگران از همه شهرستان‌های استان و دانشگاه‌های تهران در اردوی جهادی شرکت کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان عنوان کرد: خدمات این اردو‌ها شامل ساخت سرویس بهداشتی، حمام، مرمت خانه محرومان، تکمیل مسجد، حسینیه، برداشت محصولات کشاورزی، اشتغال، ویزیت پزشک عمومی و متخصص و توزیع ماسک از دیگر اقدامات بود.

او ادامه داد: ارائه خدمات عمرانی، کشاوزی، اشتغال، برنامه‌های فرهنگی و پزشکی از دیگر برنامه‌های اجرا شده جهادگران در خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون است.

هنری با تأکید بر اینکه اقدامات این نهاد تنها به این موضوع ختم نشده است گفت‌: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمت‌رسانی در روستا‌های حاشیه شهر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه روستای علی آباد لوله با ۲ هزار نفر جمعیت در حاشیه شهرستان بیرجند قرار دارد، افزود: این روستا با وجود داشتن جمعیت جوان، نوجوان و کودک از هیچ امکانات تفریحی برخوردار نیست که با توجه به این نیاز اساسی روستا و درخواست شورای اسلامی آن، پروژه بوستان و پارک کودک در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار