آزمایش نمایشگر چرخان در خودروی Acura MDX

شرکت میتسوبیشی ویژگی جدید خود را در خودروی برقی Acura MDX آزمایش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از motor۱، این روز‌ها، پیدا کردن یک صفحه نمایش بزرگ در مرکز داشبورد خودرو دیگر تعجب آور نیست. در واقع، خودروسازان ایده صفحه نمایش‌های متعدد را در خودرو‌هایی مانند مرسدس EQS و Hypercreen MBUX عملی کرده اند. اما به غیر از خودروساز برقی آلمانی، هنوز این معضل در بین خریداران و خودروسازان دیگر جهان وجود دارد. صفحه نمایش بسته به ترجیح کاربر می‌تواند افقی یا عمودی باشد. خودروی الکتریکی میتسوبیشی می‌خواهد جدیدترین نمونه صفحه نمایشگر خود را ارائه دهد و آن را در Acura MDX آزمایش می‌کند.

خودروی Acura MDX

مارک راکوسکی معاون مهندسی پیشرفته شرکت میتسوبیشی درباره آزمایش Project Firebird، گفت: این یک مفهوم کابین خلبان دیجیتال است و می‌تواند در خودرو‌های آینده در دسترس باشد. این یک تجربه دیجیتالی داخل کابین است و نگین برجسته فناوری بر روی صفحه نمایش عظیم سرگرمی قرار دارد که می‌چرخد.

قابلیت جدید صفحه نمایشگر چرخان

به گفته راکوسکی، صفحه چرخان به کاربران این امکان را می‌دهد که بین حالت افقی و عمودی یکی را انتخاب کنند. دلیل این امر این است که که کاربران معمولاً از سیستم‌های فناوری پردازنده همین توقع را دارند. البته برخی از برنامه‌ها نیز به صورت عمودی بهتر مشاهده می‌شوند. او با اشاره به حاشیه‌های ضخیم و جذاب نمونه اولیه، گفت که Project Firebird دارای دوربین‌هایی است که شامل یک دوربین داخلی برای سیستم نظارت بر راننده و چت ویدیویی است. ایده به تازگی مطرح شده است، زیرا جلسات مجازی در بحران جهانی کرونا  تبدیل به موردی شده است که در نهایت تحرک را محدود می‌کند.

قابلیت صفحه نمایش چرخان

به هر حال طبق ادعای راکوسکی با همکاری با خودروسازان، می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد این فناوری صفحه چرخشی مبتنی بر اندروید باشیم. وی همچنین یک جدول زمانی دو ساله را برای عمومی شدن این قابلیت ذکر کرده است که البته این بستگی به استقبال مشتریان دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار