معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز برای تاسیس مرکز تحقیقات آلاینده‌های محیطی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در پی درخواست مجوز تاسیس مرکز تحقیقات آلاینده‌های محیطی دانشگاه علوم پزشکی آبادان و پیگیری‌های به عمل آمده، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، طی نامه‌ای از موافقت اصولی وزارت متبوع با تاسیس این مرکز در دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد.

او افزود: در نامه نمکی، اخذ مجوز مرکز تحقیقات آلاینده‌های محیطی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، به استناد رای صادره در دویست و هشتاد و سومین نشست شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با موافقت اصولی تایید و به این دانشگاه ابلاغ شده است.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: هدف از تاسیس مرکز تحقیقات آلاینده‌های محیطی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ایجاد بستری مناسب برای فعالیت پژوهشگران کشور در راستای ارتقای تحقیقات زیست محیطی جامعه بوده و از جمله خدمات قابل ارائه در این مرکز می‌توان به خدمات آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاهی و مشاوره‌ای کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.