سرهنگ کرمی اسد گفت: هموطنان به تبلیغات دروغین کلاهبرداران در فضای مجازی در رابطه با اعطای گواهینامه بدون آزمون توجه نکنند.

به گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه رانندگی ناجا اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی تبلیغات منفی مبنی بر ا انجام دریافت گواهینامه بدون آزمون، دریافت گواهینامه به صورت تضمینی بدون شرکت در آزمون و همچنین فروش سوالات آیین نامه ارائه می‌شود، این موارد نمونه‌ مشخص کلاه برداری یک سری افراد سودجو است.

وی افزود: این مسئله به مدت ۸ ماه تحت پیگیری بوده و در چند مورد به این افراد به عنوان مشتری نزدیک شدیم و با مجوز مراجع قضایی در قالب مشتری هزینه کردیم، اما متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.

کرمی اسد بیان کرد: پروسه‌ی صدور گواهینامه هرگز به گونه‌ای نخواهد بود که از مردم به واسطه‌ی دسترسی به فضای مجازی و یک سری اطلاعات توانایی صادر کردن گواهینامه‌ی رانندگی را داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به مراجعات مردم مبنی بر کلاه برداری‌های صورت گرفته و شکایات آن‌ها از ضرر‌های مالی برای صدور گواهینامه این مسئله از نظر قانونی صحت ندارد و کلاه برداری مطلق است.

رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه رانندگی ناجا گفت: پرونده‌ی این افراد سودجو در دست بازرسی و مراجع قضایی است و ما پیگیر روند این کلاه برداری‌ها خواهیم بود، همچنین از مردم و به ویژه افرادی که مشکل برای حضور در آزمون‌ها دارند را تقاضا دارم تا در دام این افراد کلاه بردار نیفتند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۴:۵۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
الان یک ماه و خورده ای هست که من قبول شدم ولی گواهینامه نیومده میرم پلیس+10 میگن چاپ شده تحویل پست ندادن از 2هفته پیش چاپ شده ولی تحویل پست ندادن چند وقت دیگه باید بشینیم تا بیاد این چه وضعشه لطفاً و خواهشا پیگیری کنید
یعنی چی آخه یه کارته دیگه این همه علافی نداره تازه سرهنگ نمی‌دنم چی چی گفته تحویل گواهینامه یک هفته ای هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
من تو شهر پدریم گواهیناممو خواهم گرفت...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
کسی چک نمی کنه، امتحان عملی فقط امضای افسره با مهرش باشه قبولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
مشکل می دونید کجاست؟
از اینکه استاندارد در امتحان عملی نیست و کیلویی و دلبخواهی قبول یا رد میشید بگذریم.
افسران امتحان گیرنده خودشان خلافکارا را قبول دارند.
من امتحان عملی نزدیک خط عابر سرعت را کم کردم (طبق قانون) افسره به من متلک انداخت ردم کرد و اونایی که وا نمی ایستادن را قبول کرد.
شما به جای سختگیری بی خودی تو افرد جدید سختگیری را رو اونهایی اعمال کنید که 20 سال گواهینامه دارند هنوز نمی فهمند تو پیاده رو نباید پارک کرد، در نزدیکی خط عابر باید توقف کرد و... و اونها را بفرستید دوباره امتحان بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۵۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
افسران راهنمایی و رانندگی که عشق به رد داوطلبین گواهینامه دارند و با امتحان چندباره در شرایط کرونا از دادن نمره قبولی امتناع می کنند را چه باید کرد؟ آیا نظارتی هست ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ما که بدون امتحان گواهینامه گرفتیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
خیلیا با پارتی بار اول قبول میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
ما آشنا داریم آموزشگاه راحت میده خیالت راحت
آخرین اخبار