اخبار نتایج و حاشیه‌های روز شانزدهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات ۲ نماینده از کشورمان در رشته کاراته پیگیری شد.

در شانزدهمین روز رقابت‌های المپیک توکیو کاروان ایران با برگزاری مسابقات ۲ نماینده از کاراته کشورمان به کار خود در توکیو پایان خواهند داد.

امروز حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده به مصاف رقیبان خود خواهند رفت و امید می‌رود که هر دوی این کاراته کا‌های ایرانی توکیو را با کسب مدال به اتمام برسانند.

این خبر بروزرسانی می‌شود.

گنج زاده طلایی شد

سجاد گنج زاده کاراته کای وزن ۷۵+ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های المپیک توکیو با رای داوران مقابل حریف عربستانی خود به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

۲ سال پیش
گنج زاده با صدرنشینی راهی نیمه نهایی شد

سجاد گنج زاده کاراته کای کشورمان با برتری ۲ بر یک مقابل حریف کانادایی خود به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی المپیک توکیو شد.

۲ سال پیش
تساوی گنج زاده مقابل حریف عربستانی

سجاد گنج زاده کاراته کای وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه دوم خود مقابل حریفی از عربستان با نتیجه تساوی صفر بر صفر متوقف شد.

۲ سال پیش
گنج زاده گام اول را محکم برداشت

سجاد گنج زاده کاراته کای وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه اول خود موفق شد حریف خود از کرواسی را با نتیجه ۳ بر یک در رقابت‌های المپیک شکست دهد.

۲ سال پیش
گنج زاده گام اول را محکم برداشت

سجاد گنج زاده کاراته کای وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقه اول خود موفق شد حریف خود از کرواسی را با نتیجه ۳ بر یک در رقابت‌های المپیک شکست دهد.

۲ سال پیش
عباسعلی از صعود به نیمه نهایی بازماند

حمیده عباسعلی، بانوی کاراته‌کای وزن منفی ۶۱+ کیلوگرم کشورمان مقابل حریف چینی خود با نتیجه ۸ بر ۴ شکست خورد و از صعود به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های المپیک توکیو بازماند.

۲ سال پیش
پیروزی عباسعلی مقابل کاراته‌کای مصری

حمیده عباسعلی، بانوی کاراته‌کای وزن منفی ۶۱+ کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود در گروه B مقابل فریال عبدالعزیز از مصر با نتیجه ۹ بر ۷ به پیروزی رسید.

۲ سال پیش
عباسعلی مغلوب حریف سوئیسی شد

حمیده عباسعلی ملی پوش کاراته کشورمان در وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم کاراته کومیته زنان، در رقابت های المپیک توکیو مقابل حریف سوئیسی خود با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.

عباسعلی در گام اول حریف الجزایری خود را شکست داده بود.

۲ سال پیش
پیروزی مقتدرانه عباسعلی در نخستین گام

حمیده عباسعلی کاراته کای وزن ۶۱+ کیلوگرم کشورمان در اولین مسابقه خود در رقابت های المپیک توکیو مقابل حریف الجزایری به برتری رسید .

عباسعلی این بازی را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.

۲ سال پیش

حواشی روز شانزدهم: 

رکوردشکنی کرونا در المپیک

  • نتایج تست کرونای ۲۲ نفر دیگر از افراد مرتبط با این بازی‌ها، طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شده است. در بین موارد جدید نام هیچ ورزشکاری دیده نمی‌شود. به این ترتیب مجموع المپیکی‌های مبتلا به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۴۰۹ نفر افزایش یافت.

بازداشت مردی که با چاقو در متروی توکیو چند نفر را زخمی کرد

  • در حالی که المپیک توکیو واپسین روز‌های خود را پشت سر می گذارد. رسانه‌های ژاپنی امروز گزارش دادند؛ مردی که ادعا می‌شود ۱۰ نفر را در حمله‌ای باچاقو در مترو زخمی کرده توسط پلیس دستگیر شده است. این مرد ۳۶ ساله، مسافرین مترو خط اوراکیو را با چاقو مورد حمله قرار داد که یک دانشجوی دختر در بین آن‌ها به شدت مجروح شده، اما بقیه جراحت کم‌تری برداشتند. به گزارش روزنامه ژاپنی مظنون به پلیس گفت: من فقط می‌خواستم زنانی که شاد به نظر می‌رسیدند را بکشم!

طلای المپیک برای مادر و فرزند

  • با پیروزی امروز تیم آمریکا در مقابل فرانسه در فینال بسکتبال مردان المپیک، ژاول مک گی مانند مادرش پاملا صاحب مدال طلای المپیک شد. "پاملا مک گی"که برای لس آنجلس اسپارکس بازی می‌کرد، در المپیک ۱۹۸۴ طلا گرفت. مک گی در این باره می‌گوید: این یک احساس شگفت انگیز است. من مدال طلا گرفتم و مادرم هم مدال طلا گرفته بود. در نهایت، خانواده همه چیز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار