رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت : نخستین دور رقابت‌های جنگجویان ووشو استان گرامیداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی شهریور در زاهدان برگزار می‌شود.

عباس شیبک رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: دوره رقابت‌های جنگجویان ووشو  در رده سنی بزرگسالان و در چهار وزن از ۶۰ تا ۹۰ کیلوگرم ۱۲ شهریور در دهکده المپیک زاهدان برگزار می‌شود.

شیبک افزود: این دوره از رقابت‌های ووشو با همکاری تربیت بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، تیپ ۱۸۸ زرهی ارتش و هیات ورزش‌های رزمی استان برگزار می‌شود.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: همچنین نخستین دوره رقابت‌های کوراش ساحلی استان و سومین دوره رقابت‌های ووشو ساحلی به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود.

عباس شیبک اظهارداشت: این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در ۱۴ وزن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ ورزشکار از سراسر سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها که ۲۹ و ۳۰ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار می‌شود حضور یابند.

ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند که از این تعداد بیش از هزار و ۱۵۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار