سرمربی تیم ملی تفنگ بادی کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی تیراندازی کشورمان در مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ بادی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: میدانید که المپیک میدان قهرمانان دنیا است و همه افرادی که در المپیک حضور پیدا می‌کنند بسیار قدرتمند و از سطح بالایی برخوردار هستند. شما دیدید مهیار صداقت با اختلاف یک صدم به فینال نرسید. بعد از مسابقات المپیک توکیو من زیاد شنیدم که می‌گفتند عملکرد تیم ملی تیراندازی نسبت به گذشته ضعیف‌تر بوده است. اگر عملکرد تیم ملی تفنگ بادی ضعیف بوده چطور بانوان ما توانستند در بازی‌های جهانی کرواسی با نتیجه ١۶ بر ٢ تیم قدرتمند روسیه را شکست دهند و قهرمان جهان شوند.

او افزود: در این دوره از رقابت‌های المپیک خیلی از دارندگان مدال‌های جهانی به فینال نرسیدند که خود نشان دهنده این است که شرایط المپیک توکیو بسیار متفاوت بود. تیراندازان ما با امتیاز‌های ناچیز به مرحله بعد نرسیدند.

او در خصوص عملکرد تیراندازان در مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: اگر کسی به مدال نرسد و یا به فینال راه پیدا نکند کسی به عملکرد ورزشکاران توجه نمی‌کند. فشار رسانه کامل احساس می‌شود. این نکته منفی نیست چرا که اگر خبرنگار‌ها با نحوه مسابقات آشنا باشند به بیستمی خرده نمی‌گیرند. خدمتی هم در مسابقات تفنگ بادی و هم در سه وضعیت خوب کار کرده است و در مسابقت المپیک ریو در ماده سه وضعیت فینالیست شد، اما در این اواخر کمی رکورد‌های خدمتی در ماده تفنگ بادی کمتر شد و فاطمه کرم زاده در ماده تفنگ بادی در کرواسی رکورد خوبی زد و همچنین در تیمی قهرمان شد. به همین دلیل او برای المپیک انتخاب شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار