فیلمی فوق العاده زیبا از جاده‌ی جنگلی عباس آباد + فیلم

جاده‌ی جنگلی عباس آباد - کلاردشت ساحل دریای خزر را به کوهستان کلاردشت وصل می‌کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، جاده‌ی جنگلی عباس آباد - کلاردشت به طول ۲۵ کیلومتر، ساحل دریای خزر را بعد از گذشتن از جنگل‌های متراکم و بسیار زیبا به کوهستان کلاردشت وصل می‌کند.

عباس آباد در ۲۸ کیلومتری غرب چالوس و با فاصله ۲۴ کیلومتری شرق تنکابن در مسیر جاده ساحلی قرار گرفته است.

این شهر به دریای نیلگون خزر در شمال، جنگل‌های انبوه دامنه‌های البرز در جنوب، رودخانه اسبچین و شهر سلمانشهر از شرق، جنگل سر سبز خشکه داران و شهر نشتارود در غرب محدود است.

 


بیشتر بخوانید


 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و شکر و سپاس فراوان بر خداوند جل جلاله باد بسیار منطقه ایی بکر و زیبا و دیدنی و جذاب و رویایی و دلنشین و روح افزا پر از انرژیهای مثبت است ولی دست ما کوتاه و خرما بر نخیل . انشاءالله شر این ویروس منحوس کرونا از جهان کم شود و دولت منتخب مردمی وضع اوضای مالی اقتصادی مردم مستضعفین بینوایان را خوب کند تا بتوانند خودروی استاندارد خوب تولید داخلی ارزان قیمت از دم قسط بدون سود نزولخورانه بانکی بخرند و بروند مناطق گردشگری تفریحی زیبای جذاب ایران اسلامی عزیمان را ببینند و بگردند و خوش بگذرانند و با خاطراتی بیادماندنی و روحیه های عالی به شهر و دیار خانه ها و کارها و شغلهاشون برگردند . الهی و ربی من لی غیرک . اللهم عجل لولیک الفرج . والسلام و صلوات التماس دعا .