دفتر هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌ محلی مازندران با حضور مسئولان در مرکز استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: دفتر هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌محلی مازندران با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان و رجبی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری، بحرگرد رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی و دیگر مسئولان، در مرکز استان به بهره برداری رسید.

رنگرز در حاشیه افتتاح دفتر این هیات ورزشی استان گفت: هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌محلی جزو هیأت‌های خاص، ویژه و استراتژیک است که دولت در سنوات گذشته بیشترین حجم حمایت‌ها در جهت ایجاد و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی را داشته که مازندران نیز بطور ویژ ه از این موضوع بهره‌مند شد.

او افزود: میزان اعتبارات دولتی پاسخگوی مأموریت‌های این هیأت نخواهد بود و قطعا با روحیه، توانمندی و تجارب آقای بحرگرد، ظرفیت‌های جدیدی در جهت ایجاد شرایط مناسب برای این هیأت ایجاد خواهد شد.

رنگرز گفت:با توجه به اهمیت این رشته مولد در توسعه ورزش همگانی و به تبع آن قهرمانی، امکانات و ملزومات اداری مستقل و در خور‌شأن برای این هیأت، موجب دلگرمی مجموعه ورزش استان و جامعه هدف خواهد شد و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های گسترده این هیأت خواهد داشت.

او در پایان از تلاش‌های ریاست و مجموعه همکاران این هیأت تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.