رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی مازندران معتقد است دولت باید فدراسیون ورزش روستایی را به سازمان تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدرضا بحرگرد رئیس هیات ورزش‌های روستایی مازندران در نشست فصلی اعضای هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بابلسر، گفت: موفقیت ورزش روستایی در تبدیل این فدراسیون به سازمان ورزش روستایی است.

او افزود: طرحی آماده و ارائه می‌شود که فدراسیون ورزش روستایی به سازمان ورزش روستایی تبدیل شود. زمانی موفق خواهیم شد که دغدغه روستا‌ها را برطرف کنیم و کشور را در زمینه ورزش و نیروی انسانی قوی سازیم.

بحرگرد ضمن قدردانی از حمایت‌های باقرزاده نماینده مردم بابلسر در مجلس، هیات ورزش‌های روستایی این شهرستان را یکی از فعال‌ترین هیات‌های استان اعلام کرد و گفت: اگر در بابلسر کار ورزشی درست صورت بگیرد، می‌توان به اندازه حداقل ۱۰ کشور اروپایی مدال، کسب کرد.

او با اشاره به قهرمان‌پرور بودن روستاها، افزود: کشف استعداد‌های نهفته از روستا‌ها است و هرچه نگاهمان به ورزش روستا‌ها بیشتر باشد بی‌شک قهرمانان بیشتری به کشور تحویل خواهیم داد.

محمدرضا بحرگرد با انتقاد از بی‌توجهی دولت به ورزش روستایی، گفت: اگر کشور سالمی نداشته باشیم پیشرفت نخواهیم کرد. دولت باید بداند هرگونه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای نسلی سالم، شاداب، پویا و قدرتمند خواهد بود.

او با بیان اینکه ۳هزار و ۶۰۰ روستا در مازندران تحت پوشش هیات ورزش روستایی استان قرار دارند و اکثر قهرمانان کشور، روستازاده می‌باشند، افزود: به دلیل بی‌توجهی دولت به ورزش روستایی، هیات استان تجهیز ورزش روستایی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.