اسناد ۲۳ هکتار از زمین‌های ملی روستای تیمورکوه آلیان فومن به بنیاد مسکن این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در مراسمی اسناد ۲۳ هکتار از زمین‌های ملی روستای تیمورکوه آلیان فومن که در داخل طرح هادی این روستا قرار داشت به بنیاد مسکن این شهرستان تحویل داده شد.

محسنی، فرماندار فومن در این مراسم با اعلام اینکه اجرای این طرح برای سرعت دادن به خدمات عمرانی و آبادانی روستا‌های حاشیه جنگل‌ها بسیار تاثیر گذار است گفت: اسناد زمین‌های ملی در ۱۰ روستای دیگر این شهرستان در دست بررسی است و زمین‌های ملی داخل طرح هادی این روستا‌ها نیز در آینده نزدیک به بنیاد مسکن واگذار می‌شود.

خلیل بهروزی فر، نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم افزود: اجرای چنین طرح‌هایی ضمن صیانت از زمین‌های ملی توسط خود روستائیان، از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها جلوگیری کرده و در بسیاری روستا‌ها باعث مهاجرت معکوس روستائیان از شهر به روستا خواهد شد.

علی داودی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن هم در این مراسم تصریح کرد: روستای تیمور کوه آلیان فومن ۵۵ هکتار زمین ملی جنگلی دارد که ۲۳ هکتار آن در داخل طرح هادی این روستا قرار داشت که در قالب ماده ۴ قانون ساماندهی تولید و عرضه مسکن، اسناد آن به بنیاد مسکن تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.