مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندر ماهشهر از اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این موسسه خبر داد.

باسم آلبوغبیش، مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت امر ازدواج جوانان و لزوم تهیه و تامین لوازم اولیه و ضروری برای آغاز زندگی مشترک گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش این موسسه در شهرستان یکی از اقدامات خیرخواهانه ای است که با همراهی و همکاری خیرین و نیکوکاران انجام می‌شود.

او افزود: به همین منظور همزمان با ایام خجسته و فرخنده عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و در پنجمین مرحله طرح #از جنس فدک، ۴۵ سری جهیزیه به ۴۵ زوج جوان و نیازمند در دستورکار قرار گرفت و این تعداد جهیزیه در مراسمی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به آن‌ها اهدا شد.

آلبوغبیش با تقدیر و تشکر از همکاری خیرین و نیکوکاران و دعوت از مردم سخاوتمند بندر ماهشهر و سایر نقاط استان خوزستان برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به منظور رفع نیاز‌های مختلف خانواده‌های تحت پوشش اظهار داشت: همچنین از پارسال و مصادف با رزمایش مواسات علوی تاکنون موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون، ۲۰۰ فقره جهیزیه را در طرح " از جنس فدک" و با هشتگ #جهیزیه اشبا_من تقدیم زوج‌های جوان کرده است.

به گفته مسئول موسسه خیریه کریم آل طه (ع) هیات فاطمیون بندر ماهشهر این جهیزیه ها شامل؛ یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، فرگاز، آبمیوه گیری، سبزی خردکن، ظروف آشپرخانه، جاروبرقی و... هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.