رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: آرامستان‌های این شهر بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید اکبر نوربخش رضایی رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد با اشاره به اعلام وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: تمامی آرامستان‌های شهرکرد شامل بهشت رحمت، بهشت دومعصوم، مهدیه، اشکفتک و چالشتر بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

او افزود: با توجه به شیوع موج پنجم ویروس کرونا، تشییع جنازه متوفیان کرونایی و عادی، تنها با شرکت بستگان درجه یک متوفی برگزار و از حضور سایر افراد جلوگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


نوربخش رضایی اضافه کرد: همچنین در زمان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی، برگزاری تمامی مراسم عزاداری و زیارت اهل قبور در آرامستان‌های شهرکرد از پنجشنبه ۱۴ مردادماه تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است.

او ادامه داد: تمامی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی با هدف تامین سلامت شهروندان گرفته شده است.

نوربخش رضایی گفت: در زمان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی، مراجع قضایی با متخلفان و سهل‌انگاران برخورد قانونی می‌کنند.

او از مردم مرکز چهارمحال و بختیاری درخواست کرد: از حضور بر سر مزار درگذشتگان خود و یا برگزاری هرگونه مراسم در محوطه آرامستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار