رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه گفت : هیأت کاراته با شعار «کاراته برای همه» با استفاده از ظرفیت پارک‌ها فضای باز و حضور ورزشکاران کاراته با لباس رسمی می‌توانند اسباب آشنایی مردم با کاراته را فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نریمان رحمانی رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه گفت : در سال‌های گذشته کاراته حرفه‌ای در فضای سالن‌ها محدود شده است و با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در شیوع ویروس منحوس کرونا، در شرایط فعلی نمی‌تواند از آن ظرفیت استفاده کرد در حالی که با استفاده از فضای باز و پارک‌ها می‌توان به راحتی تمرینات کاراته را ادامه داد.

او گفت : هیأت کاراته با شعار «کاراته برای همه» با استفاده از ظرفیت پارک‌ها فضای باز و حضور ورزشکاران کاراته با لباس رسمی می‌توانند اسباب آشنایی مردم با کاراته را فراهم کنند.

او افزود: سبک‌ها و باشگاه‌های متقاضی می‌توانند با هماهنگی هیأت کاراته تمرینات خود را با همکاری هیأت همگانی در پارک‌ها ادامه داده و بدین وسیله زمینه آشنایی ورزش کاراته را بیش از پیش فراهم کنند.

رحمانی ادامه داد: هیأت همگانی بیش از ۵۰ ظرفیت در فضای مجازی دارد که در صورت توسعه همگانی ورزش کاراته، این فضا در اختیار رشته کاراته قرار می‌گیرد و در راستای توسعه مبحث همگانی در رشته کاراته دو وبینار هشت ساعته در اختیار ورزشکاران این رشته قرار می‌گیرد.

رئیس هیأت همگانی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بازی‌های مجازی، گفت: با توجه به استعداد ورزشکاران کاراته، این ورزشکاران می‌توانند در بازی‌های مجازی نیز وارد شده و موفق عمل کنند و برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی در پارک‌ها و بوستان‌ها با همکاری سبک‌های هیأت کاراته و کمیته‌های هیأت ورزش‌های همگانی و برگزاری همایش‌های تپه‌نوردی و کوهپیمایی با حضور خانواده بزرگ کاراته و با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی از دیگر برنامه‌های است که می‌توان با همکاری دو هیات انجام داد.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه افزود: فدراسیون کاراته توجه خاصی به توسعه همگانی کاراته داشته و برنامه خوبی را طراحی و اجرا می‌کند و به همین دلیل هیأت استان یکی از راه‌های برون رفت از رکود به وجود آمده در ورزش کاراته به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا را، توجه به مباحث همگانی در کاراته می‌داند.

سعید نصرالهی ادامه داد: کاراته یک ورزش محدود برای سن محدود نیست و می‌توان به صورت گسترده و در بحث همگانی تمامی اقشار و سنین مختلف را در فضای باز به خود جذب کرده و با همکاری هیأت همگانی و با استفاده از فضا پارک‌ها و یا فضای مجازی قابلیت‌های بسیار زیاد این رشته به مردم معرفی شود.

او گفت: با توجه استعداد‌های ورزشکاران کاراته در مباحث چابکی، سرعت و قدرت می‌توانند در رشته‌های مختلف هیات همگانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: در راستای توجه به مبحث هماهنگی، از مسؤول کمیته همگانی هیأت می‌خواهیم که سرفصلی برای توجه به بحث همگانی تدوین و برنامه‌های لازم برای توسعه این مبحث را آماده و با همکاری بخش‌های مختلف هیأت کاراته و مساعدت هیأت همگانی به اجرا بگذارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.