سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ ۲۳ کرمانی دیگر دراثر ابتلا به ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی زاده سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در شبانه روزگذشته ۲۳ نفراز بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری بودند، دارفانی را وداع گفتند.

او افزود: دراین مدت ۲۵۷ بیمار جدید به مجموع بستری شدگان کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان افزوده شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: هم اکنون هزار و ۱۰۳ نفر دربیمارستان‌های استان کرمان به سبب ابتلا به ویروس کرونا بستری و تحت درمان هستند.

شفیعی بیان کرد: از این تعداد ۵۹۶ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۲۵ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۱۱ نفر در بیمارستان‌های وابسته به دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۹۱ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم و ۹۱ نفر نیز درمجموعه بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون ۳ هزار و ۶۳۸ نفر درمجموع استان کرمان، بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

او تاکید کرد: در میان فوتی‌های شبانه روز گذشته بیماری کرونا، ۳ جوان ۳۶ تا ۴۰ سال نیز به چشم می‌خورند.

او با اشاره به ادامه واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان کرمان گفت: ۴۳۵ هزار و ۴۷۴ نفر دوز واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند و ۹۱ هزار و ۵۲۴ نفر نیز دوزدوم واکسن‌های خود را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار