به گفته یکی مقامات ایران رژیم صهیونیستی برای لاپوشانی کردن مشکلات داخلی خود دست به اقدامات خرابکارانه در خارج از این رژیم می‌زند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «محمود عباس‌زاده مشکینی» سخنگوی کمیته امنیت ملی مجلس ایران در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: انگلیس نمی‌تواند تهدید‌های خود علیه تهران را عملی کند، کشور ما در موقعیت دفاعی قرار دارد و از آن عقب نشینی نخواهد کرد.

او در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال خرابکاری در خارج از سرزمین‌های اشغالی است تا مشکلات خود را در داخل لاپوشانی کند!

سخنگوی کمیته امنیت ملی مجلس ایران اضافه کرد: رژیم صهیونیستی ظرفیت حمله به نیرو‌های ما در سوریه و کشتی‌های ما در دریا را ندارد.

وزیر امور خارجه انگلیس با اتهام زنی دوباره علیه کشورمان گفت: لندن به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد نامه‌ای ارسال کرده تا موضوع حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی در عمان را مطرح و به آن رسیدگی کند.

این اقدام در پی اتهام‌زنی‌های بی پایه و  اساس درباره نقش ایران در حمله به این کشتی صهیونیستی صورت می‌گیرد.

در حالی که، جمعه گذشته نفتکش رژیم صهیونیستی با نام «مرسر استریت» در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت، وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: ایران باید اقداماتی را که صلح و امنیت بین المللی را به خطر می‌اندازند، بلافاصله متوقف کند و به کشتی‌ها اجازه دهد آزادانه بر اساس قوانین بین المللی عبور و مرور داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار