تیم یاران هادی نوروزی بابل به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران تا هفته پایانی ادامه یافت و با برگزاری ۲ بازی حساس و نفسگیر در شهر‌های رستمکلا و فریدونکنار، تکلیف تیم قهرمان مشخص شد.

در هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال مازندران، تیم یاران هادی نوروزی بابل با کسب تساوی ۲-۲ مقابل میزبانش شاهین گرجی محله رستمکلا، ۱۱ امتیازی شد و بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستاد.

بابلی‌ها ۲ بار مقابل میزبانشان شاهین گرجی محله، دروازه خود را باز شده دیدند، ولی هر بار گل خورده را جبران کردند تا با کسب این نتیجه، جشن قهرمانی برپا کنند.

در دیگر بازی روز پایانی هم کاسپین فریدونکنار در برابر مهمانش کیان سام بهنمیر با یک گل شکست خورد تا با ۱۰ امتیاز، وداع تلخی با جام داشته باشد.

فریدونکناری‌ها با کسب برد مقابل بهنمیر می‌توانستند قهرمان رقابت‌ها شوند، اما تیم کیان سام با آنکه بختی برای قهرمانی نداشت، با جنگیدن تا پایان بازی، فوتبال پاک و جوانمردانه را معنا کرد.

گل دقیقه ۹۱ مصطفی محمدی، برتری را برای بهنمیری‌ها رقم زد.

در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه‌های مازندران، تیم‌های شاهین گرجی محله رستمکلا و کیان سام بهنمیر به ترتیب با کسب ۸ و ۴ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

تیم یاران هادی نوروزی بابل با هدایت بهرام جعفرقلی به عنوان قهرمان لیگ برتر مازندران در لیگ ۳ فوتبال کشور، شرکت می‌کند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مازندران با شرکت ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شد و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.