رئیس شبکه بهداشت و درمان عسلویه گفت: تنها ۳۷ درصد از سالمندان بالای ۶۰ سال و ۲۸ درصد از میانسالان در این شهرستان واکسن کرونا زده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در مراسم افتتاح مرکز ویژه واکسیناسیون فرهنگیان این شهرستان بیان کرد: تنها ۳۷ درصد از سالمندان بالای ۶۰ سال و ۲۸ درصد از افراد ۴۵ تا ۶۰ سال در این شهرستان  واکسینه شده‌اند.

او افزود: میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در عسلویه به زیر ۵۰ درصد رسیده و با توجه به قدرت شیوع و بیماری‌زایی بالای کرونا دلتا، این حد از توجه به اصول بهداشتی بسیار نگران‌کننده است.

دبیرستاد مقابله با کرونای شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه این شهرستان عسلویه در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد، ادامه داد: تا زمانی که دورهمی‌ها، مسافرت‌ها و تجمع‌ها پابرجا باشد خبری از بهبود وضعیت نخواهد بود و برعکس ممکن است این‌گونه رفتار‌های غیرمسئولانه به فاجعه انسانی مبدل شود.


بیشتر بخوانید


زارعی همچنین گفت: به منظور رفاه حال فرهنگیان مرکزی ویژه برای واکسیناسیون آنان تعیین شده است و معلمان طبق فهرست اعلام‌شده از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان، بر اساس محل سکونت و نوبت دهی، می‌توانند به مراکز چاه مبارک و اخند مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.