امام جمعه اهل سنت روستای سهموی شمالی عسلویه از همه مردم به ویژه اهالی این شهرستان دعوت کرد برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیخ ابراهیم صمدی امام‌جمعه اهل سنت روستای سهموی شمالی از توابع بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه ضمن انتشار تصویری از دریافت واکسن کرونا، از مردم این شهرستان و دیگر نقاط خواست برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

او از مردم خواست به مطالب نادرستی که درباره واکسن گفته می‌شود، توجه نکنند.

شیخ صمدی پارسال هم برای دعوت مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با انتشار تصویر ماسک‌زده خود به پویش «من ماسک می‌زنم» پیوست.

شهرستان عسلویه یکی از نقاطی است که ساکنان آن از واکسن کرونا استقبال خوبی نکرده‌اند.

استاندار بوشهر در جلسه اخیر ستاد مقابله با کرونا در استان گفته بود، همکاری مردم در دریافت واکسن کرونا در برخی نقاط استان بوشهر از جمله عسلویه و کنگان ضروری است و در این زمینه همکاری بزرگان و علمای منطقه می‌تواند اثرگذار باشد.

پیش از این جاسم زارعی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه  نیز عنوان کرده بود که سالمندان این شهرستان از واکسن استقبال نکرده‌اند و از همه افراد خواسته بود افزون بر مقابله با شایعه‌پراکنی‌ها و پرهیز از باز نشر پیام‌هایی با محتوای نادرست، سالمندان را به تزریق واکسن ترغیب کنند.

امام جمعه اهل سنت کنگان هم چندی پیش ضمن مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون از مردم خواسته بود که برای حفظ سلامتی خود برای دریافت واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.