مدیرعامل شرکت گاز زنجان گفت:یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعتبار برای اصلاح رایگان موتورخانه های واحد‌های مسکونی در زنجان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای طرح اصلاح موتورخانه‌ های واحدهای مسکونی و تجاری در زنجان خبر داد و گفت: اصلاح و ترمیم عایق کاری، تنظیم مشعل و نصب سیستم ضد رسوب سبب صرفه جویی در مصرف گاز شده  و به تبع آن هزینه گاز بهای مشترکین نیز کاهش  خواهد یافت.

او افزود: ۷۱۵ واحد مسکونی در این استان زنجان واجد استفاده از طرح بهینه سازی رایگان موتورخانه هستند.

احمدلو بابیان اینکه با اجرای این طرح گاز مصرفی واحد‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش پیدا می‌کند، گفت: سرویس و تنظیم مشعل، عایق کاری تأسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی از جمله مهمترین اقداماتی است که برای کاهش مصرف گاز در این طرح انجام می‌شود.


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تعداد ۱۰۰ موتورخانه در زنجان  بهینه سازی شوند.

احمدلو مشترکین دارای موتورخانه که میانگین مصرف گاز سالانه آن‌ها در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بوده می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و شامل یارانه‌ تخصیصی برای بهینه‌سازی رایگان موتورخانه خود شوند.

او گفت: تاکنون ۱۳۹ مشترک در استان زنجان  برای این طرح ثبت نام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.