رئیس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: اصفهان جزو بهترین برگزار کننده‌های مسابقات در ایران است، ولی به لحاظ بین‌الملل سخت افزار استاندارد نداریم هرچند از نظر نرم افزاری موفق هستیم.

فرهاد رحیمی رئیس هیات تنیس استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تنیس به علت جذابیت، جزو محبوب‌ترین ورزش‌های جهان است.

او ادامه داد: تنیس در ایران نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، اما به دلیل محدودیت‌هایی از جمله نداشتن زمین تمرین به اندازه نیاز جامعه نمی‌توانیم به مردم خدمات لازم را بدهیم.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان گفت: تنیس ورزشی پرهزینه، اما در جهان محبوب و پرهوادار است و تنیس‌بازان هر ساله جزو ۱۰ ورزشکار برتر دنیا هستند.


رحیمی با بیان اینکه در حوزه بین الملل فاصله زیادی با جهان داریم، عنوان کرد: با برنامه ریزی ۱۰ ساله می‌توانیم به جایگاهی قابل قبول در تنیس جهان برسیم.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان گفت: اصفهان وضعیت خوبی در تنیس دارد و تقریباً در همه رده‌ها ملی‌پوش داریم، همچنین تنیس‌بازان اصفهانی در همه رده‌ها جزو برترین‌های کشور هستند.

او اضافه کرد: اصفهان جزو بهترین برگزار کننده‌های مسابقات در ایران است، ولی به لحاظ بین‌الملل سخت افزار استاندارد نداریم هرچند از نظر نرم افزاری موفق هستیم. به عنوان مثال تیم داوری اصفهان، بین المللی و جزو بهترین‌های ایران است و بازی‌های معتبری را قضاوت کرده‌اند، در حوزه مربیگری نیز در سطح استاندارد هستیم.

رحیمی عنوان کرد: در حوزه مربیگری هم استاندارد‌های خوبی داریم و خدا را شکر در بحث‌های اجرای نرم‌افزاری هیچ مشکلی نداریم ما همچنین با استاندارد‌های بین الملل هم سطح هستیم.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: تنیس ، تنیس خاکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.