رییس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان گفت: ثبت نام پذیرش دانشجو، بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی این دانشگاه از ۱۴ تا ۲۰ مرداد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان اظهار داشت: ثبت نام در دوره‌های کارشناسی این دانشگاه همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود.

اواضافه کرد: ثبت نام برای شرکت کنندگان در کنکور سراسری و یا کسانی هم که در این کنکور شرکت نکرده اند امکان پذیر بوده، لذا داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته دلخواه خود برای محل تحصیل در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور استان کردستان اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان به مزایای تحصیل در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: امکان تحصیل همزمان در ۲ رشته، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.

احمدی، سهولت در مهمان و انتقالی و تغییر رشته، امکان تحصیل برای افراد شاغل و ارائه مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم، بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل برای شاغلین و بانوان را از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه عنوان کرد و گفت: رشد ۱۳ پله‌ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه‌های جهان، دارای موفقیت و کسب رتبه برتر در ارزیابی کیفیت تحصیلی دانشگاه‌های کشور، پیشتازی در عرصه آموزش و آزمون‌های الکترونیکی در دوران کرونا از دیگر مزایای این دانشگاه است.

دانشگاه پیام نور کردستان دارای حدود ۱۲ هزار دانشجوی فعال در ۲۰۰ رشته، محل و ۹ مرکز و واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.