سلیمانی از مشارکت خوب مراکز نیکوکاری شهرستان آبدانان در کمک به نیازمندان در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فرهاد سلیمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان گفت: در دهه ولایت مراکز نیکوکاری وابسته به این اداره در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان با همکاری خیرین و نیکوکاران اقدام به پخت ۳۲۰۰ پرس غذای گرم و در بین نیازمندان توزیع کردند.

او ادامه داد: همچنین توسط این مراکز تعداد ۲۰ عدد هدیه کارت یک میلیون ریالی و ۵ هزار قرص نان لواش تهیه و در بین نیازمندان و فقرا در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان آبدانان تصریح کرد: ارزش اقدامات انجام شده توسط مراکز نیکوکاری آبدانان در این مدت بالغ بر یک میلیارد ریال بوده است.

او در ادامه از خیرین و نیکوکاران خواست با توجه به مناسبت‌های پیش رو (محرم وصفر) چنانچه نذوراتی دارند مراکز نیکوکاری و دفتر کمیته امداد شهرستان آماده دریافت نذورات آنان است.

سلیمانی در پایان عنوان کرد: همچنین با مشارکت موسسه خیریه عترت فاطمی برای تعداد ۷۰ خانوار از سادات جلیل القدر نیازمند تحت حمایت با جمعیت ۱۸۴ نفر غذای گرم تهیه و با حفظ شان و منزلت آنان توسط امدادگران و مددکاران شهرستان توزیع گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.