ایراندوست از اجرای ۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان ایوان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

حمید ایراندوست رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از اجرای ۱۱۲ طرح اشتغال برای مددجویان شهرستان ایوان در چهار ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این طرح‌های اجرا شده ، ۱۲ طرح از محل منابع بانکی و صندوق قرض الحسنه امداد ، ۴۰ طرح از طریق راهبر شغلی و با اعطای تسهیلات و  ۶۷ طرح نیز از طریق کاریابی در موسسات برای مددجویان اجرا گردیده است.

او مطرح کرد: طرح‌های اجرا شده در زمینه دامداری، گاوداری، پرورش گاو شیری، قالیبافی، صنایع دستی و دیگر مشاغل کوچک و خانگی بوده است.

ایراندوست با عنوان اینکه طی امسال از طریق راهبر‌های شغلی اقدام به آموزش اشتغال برای مددجویان تحت حمایت نموده ایم ، افزود: بعد از برگزاری این دوره‌های آموزشی با پرداخت تسهیلات ، زمینه ایجاد شغل را برای استقلال معیشتی خانواده‌ها فراهم نموده ایم.

او با بیان اینکه امسال در حوزه اشتغال برنامه‌هایی پیش بینی شده است ، اظهار کرد: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشم گیری داشته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.