نوذری با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان ایلام بحرانی شده است گفت:شرایط خطرناک امروز کرونا باید توسط آحاد مختلف جامعه درک شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد نوذری استاندار ایلام در نشست فوق‌ العاده ستاد استانی مقابله با کرونا با عنوان این مطلب که در وضعیت کرونا به شرایط بحرانی رسیده ایم از ستاد مدیریت بحران استان خواست تا رنگ اعلام خطر را در استان به صدا درآورد.

او در ادامه با اشاره به وضعیت فوق خطرناک دره شهر خواستار کمک بیش از پیش به این شهرستان شد و گفت: امروز این منطقه از استان در وضعیت سیاه کرونا قرار گرفته است که اگر این موضوع مهار نشود فاجعه انسانی رخ خواهد داد.

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به شرایط حاد کرونایی در استان تاکید کرد: امروز کانون اصلی توجه استان بر اوضاع بحرانی کرونا قرار گرفته است و در این راستا بایست تمامی توان و امکانات استان بر این مقوله حیاتی متمرکز شود.

او در ادامه خواستار درک شرایط خطرناک امروز توسط آحاد مختلف جامعه شد و افزود: امروز برای مهار کرونا نیازمند عزم همگانی هستیم و در این راستا نقش فرمانداران بعنوان فرمانده مقابله با کرونا در شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت است.

نوذری با اشاره به این که یک هفته به ماه محرم باقی مانده است، اظهار داشت: فرمانداران بایست از تمام توان خود برای مدیریت اوضاع در این شرایط استفاده کنند و اگر مراسمات عروسی و عزا برگزار می‌شود بایست با حداقل افراد و بصورت کنترل شده باشد.

او در پایان ضمن اینکه از معاونت عمرانی استانداری خواست که با هماهنگی شهرداری‌ها نسبت به مدیریت پارک‌ها مراکز تفریحی آرامستان‌ها و تردد افراد به این مراکز و مکان‌ها کنترل لازم را صورت دهد، اضافه کرد: همچنین اداره کل صمت استان نظارت بر بازار و رعایت نکات بهداشتی را تشدید نماید و به جای بستن بازار با افراد خاطی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد نماید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
اره بحرانی شده نه بر مراسم عزا کنترلی دارید نه عروسی .مراسم عزاها تو بدترین شرایط داره برگزار میشه