کریمیان گفت:در حال حاضر در سطح کشور بیماری کرونا در حال شیوع است و بسیاری از مناطق کشور در شرایط وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از تلاش و دلسوزی و احساس مسئولیت همکاران در عرصه خدمت به مردم و بیماران گفت: استان ایلام در روز‌های اخیر شاهد افزایش میزان مبتلایان و بستری‌ها هستیم و این امر یادآوری این مطلب است که همه باید با رعایت نکات بهداشتی از شیوع بیشتر این بیماری در سطح استان جلوگیری کنیم.

او اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت در عرصه واکسیناسیون عمومی در سطح استان بسیار موفق عمل کرده اند که نمونه این موفقیت‌ها واکسیناسیون بیش از ۳۸۰۰نفر از افراد واجد الشرایط واکسن در روز گذشته بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز در ایام شیوع بیماری کرونا با تامین به موقع دارو و ملزومات پزشکی، دانشگاه را از مشکلات و چالش‌های مربوطه دور نگاه داشته که قابل تقدیر است.

او اضافه کرد: طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام با ظرفیت ۷۵ تخت آماده افتتاح و بهره‌ برداری است که با راه‌اندازی آن، ظرفیت این بیمارستان در خدمات دهی به مردم و بیماران بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.