معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت:حدود ۳۰ هزار دز واکسن ایرانی کووبرکت در استان تزریق شده که خوشبختانه هیچ عوارضی از آن گزارش نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سارا شاه آبادی معاون مرکز بهداشت استان کرمانشاه در مراسم افتتاح پایگاه واکسیناسیون خبرنگاران کرمانشاه علیه کرونا که امروز(۱۲ مرداد) برگزار شد، با اشاره به افزایش تعداد پایگاه های وکسیناسیون کرونا در کرمانشاه،گفت: یکی از رسالت های مهم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان حفظ شان و جایگاه مردم کرمانشاه در انجام فرآیند واکسیناسیون علیه بیماری کرونا است.

او با بیان اینکه مشکلی در بحث تامین واکسن کرونا برای گروه های تعیین شده در استان وجود ندارد، افزود:واکسن برکت یکی دیگر از دستاوردهای دانشمندان ایرانی است که مردم استان به خوبی به آن اعتماد کرده اند.

معاون مرکز بهداشت کرمانشاه در ادامه از تلاش برای تسریع واکسیناسیون مردم کرمانشاه علیه بیماری کرونا خبر داد و گفت: هرچه زودتر بتوانیم یک نفر را هم واکسن بزنیم، از مرگ یک نفر جلوگیری کرده ایم، چراکه واکسن کرونا بصورت ۱۰۰ درصدی از مرگ افراد جلوگیری می کند و درصد بستری شدن افراد در بیمارستان ها را به شدت کاهش می دهد.
شاه آبادی به مردم توصیه کرد: افرادی که حتی دز دوم واکسن را هم دریافت کرده اند، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند.  
او در ادامه به افتتاح پایگاه  واکسیناسیون خبرنگاران کرمانشاه علیه کرونا هم اشاره کرد و گفت: در این مرکز تلاش داریم تا روزانه حدود ۳۰۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه کرمانشاه را با حفظ شان و جایگاه آنها علیه بیماری کرونا واکسینه کنیم.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.