۳۸ مازندرانی امروز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند و ۷۱۹ بیمار نیز بستری شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ۷۱۹ بیمار تازه مبتلا شده به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند تا تعداد بیماران بستری شده به ۳ هزار و ۵۷۳ نفر برسد که حال ۴۱۰ بیمار مساعد نیست.

۵۴۴ بیمار نیز در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند و متاسفانه ۳۸ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

شناسایی ۴۹۲ بیمار کرونایی جدید

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۹۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۳۷۷ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۹۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۳۶۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌ مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر موسوی گفت: متاسفانه ۳۲ نفر نیز در ۲۴ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی مازندران جان خود را از دست دادند.

شناسایی ۲۲۷ بیمار کرونایی جدید

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۲۷ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۶۷بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را هزار و ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۷ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

جلالی گفت: امروز ۶ بیمار بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار