جشن تولد خانگی در قائم شهر ۲۱ نفر را به کرونا مبتلا و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد گران رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه شمار بیماران کرونایی رو به افزایش و نگران کننده است، گفت: متاسفانه رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی برای برخی‌ها عادت شده است.

او افزود: متاسفانه برخی افراد که واکسن کرونا دریافت کرده اند معتقد به ایمنی خود در مقابل این ویروس هستند و به همین دلیل شیوه نامه‌ها را رعایت نمی‌کنند و حضور آن‌ها بدون ماسک در جامعه سبب عادی انگاری سایر مردم می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت درمان شهرستان قائم‌شهر به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های رازی و ولیعصر (عج) این شهر اشاره کرد و گفت: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان بیش از ظرفیت است و اگر مردم شیوه نامه‌ها را رعایت نکنند بیمارستان صحرایی در شهر باید ایجاد شود.

محمد گران افزود: مردم همچنان در بازارها، تالار‌های پذیرایی، رستوران‌ها و هرجای غیرضروری رفت و آمد می‌کنند که همین تجمعات یکی از دلایل اصلی ایتلا به کرونا است.

او با بیان اینکه ۲۱ قائم شهری که هفته گذشته در یک جشن تولد خانگی شرکت کرده بودند به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: تا زمانی که این تجمعات کاهش نیابد شیوع کرونا روبه افزایش خواهد بود.


بیشتر بخوانید:
ابتلای ۲۵۰ نفر به کرونا در یک مراسم عروسی + فیلم


گران با بیان اینکه ۷۰ هزار دز واکسن کرونا تاکنون به قائم شهری‌های تزریق شده است، گفت:سه پایگاه تزریق و ۱۸ مرکز جامع روستایی آماده تزریق واکسن کرونا هستند.

رئیس مرکز بهداشت درمان شهرستان قائم‌شهر افزود: معلمان، اساتید، کارمندان بانک، قضات، خبرنگاران، رانندگان تاکسی و برخی از واحد‌های خدماتی شهرداری می‌توانند با حضور در مراکز واکسیناسیون تزریق واکسن کرونا را انجام دهند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار