در یک مراسم عروسی ۵۰۰ نفره در یکی‌ از تالار‌های آمل، ۲۵۰ نفر به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد علی رمضانی مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان آمل با بیان اینکه وضعیت بیماران کرونایی هر هفته ارزیابی می‌شود، گفت: شرایط کرونایی اکنون تقریبا به بحرانی‌ترین میزان خود رسیده است.

او موثرترین عامل در شیوع کرونا را شرکت در مراسم عروسی اعلام کرد و گفت: متاسفانه گزارش شده است که در یک مراسم عروسی ۵۰۰ نفره ۲۵۰ نفر به کرونا مبتلا و بستری شدند.

مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان آمل با بیان اینکه موج دلتا کرونا به هیچ کسی رحم نمی‌کند، ادامه داد: تالار‌ها زیادی در شهرستان آمل وجود دارد و جمعیت زیادی نیز در مراسم عروسی در این تالا‌ها حاضر می‌شوند.

 رمضانی گفت: با توجه به درپیش بودن محرم برخی خانواده‌ها ترجیح می‌دهند پیش از رسیدن این ماه مراسم عروسی بگیرند که این موضوع پارسال نیز تکرار و موج شدیدی از بیماران کرونایی را روانه بیمارستان‌ها کرده بود.

او افزود: حضور مردم و تجمع آنان در ییلاقات در پایان هفته نیز زنگ هشداری برای بحرانی‌تر شدن شرایط است.

مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان آمل با بیان اینکه بیمارستان‌های این شهرستان به بیماران شهر‌های فریدونکنار، چمستان، بابلسر و نور نیز خدمات می‌دهد، گفت: اگرچه تعداد تخت‌های مراکز درمانی شهرستان آمل متناسب با نیاز و جمعیت شهر‌های همجوار است اما شرایط در حال بحرانی شدن است.

  رمضانی گفت: وظیفه قانونی ما است که با توجه به امکانات در شرایط بحرانی درمان بیماران شهر‌های همجوار را نیز برعهده بگیریم به همین دلیل ۸۰ تخت جدید نیز به مجموعه بیمارستان‌های شهرستان اضافه شده است.

او افزود: بیمارستان فریدونکتار ۳۵ تخت دارد و اضافه شدن ۸۰ تخت جدید در یک بیمارستان آمل به معنای ایجاد یک بیمارستان جدید در دل یک بیمارستان است.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.