رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی زرند گفت: بهداشت وایمنی از عوامل کلیدیِ پیشرفت وارتقای کاریِ کارکنان و کارفرمایان در همه بخش‌های صنعتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مدیران فولاد به منظور ارتقای سطح ایمنی کارگاه ها، لزوم اجرای دقیق قوانین و تشکیل کمیته‌های حفاظت فنی با حضور علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند، ضیائیان مدیر معدن خمرود و اشرافی مدیر مجتمع کک فولاد زرند ایرانیان برگزار شد.

علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زرند در این نشست گفت: بهداشت و ایمنی از عوامل کلیدیِ پیشرفت و ارتقای کاریِ کارکنان و کارفرمایان در همه بخش‌های صنعتی است که اگر از جنبه اخلاقی و قانونی هم به این امر نظر کنیم، باید گفت که وظیفه و مسئولیت اخلاقی شرکت‌ها و کارخانجات است که همواره به دنبال فراهم کردن محیطی امن و بهداشتی بوده و همیشه در پی محافظت از جان کارکنان خود باشند.

ضیائیان مدیر معدن زغال سنگ فولاد زرند ایرانیان نیز گفت: به منظور ایمن سازی در کارگاه‌ها اقدامات خوبی انجام شده است و همیشه از تعامل و هم افزایی بازرسین کار نهایت استفاده را خواهیم برد.

او از انعقاد قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان به منظور خرید دستگاه‌های مدرن با هدف گام برداشتن به سمت ایمنی خبر داد.

اشرافی مدیر مجتمع کک سازی و پالایشگاه فولاد زرند ایرانیان هم گفت: به صورت ماهانه نسبت به برگزاری کمیته‌های حفاظت فنی اقدام می‌شود تا با پایش وضعیت نسبت به رفع نقص آن اقدام شود.

او از همکاری و تعامل سازنده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار