شهردار آبادان گفت: با وجود حضور نیروهای مازادی که در چندین سال وارد مجموعه شهرداری شده اند، کمبود نیرو احساس می شود.

محمودرضا شیرازی،شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: شهرداری آبادان دارای تعداد زیادی نیروی مازاد است که توسط هرفصل شورای شهر و پیمانکاران تحت پوشش آن ها به این اداره تحمیل و به صورت سفارشی ورود کرده اند.

او افزود: بیشتر نیروهای مازاد به عنوان پاکبان وارد مجموعه ی شهرداری شده اما پس از مدتی صاحب میز و صندلی شده اند و اکنون مدیرو مسئول شده اند و به این ترتیب دیگر حذف آن ها از مجموعه نشدنی است.

شیرازی با اشاره به کمبود نیرو و راکد ماندن نیروهای مازاد شهرداری شهرستان بیان کرد: با کمک و همکاری شورای شهر جدید می توان با بازگرداندن این نیروها به منظور استفاده بهینه بهره گرفت تا مشکل کمبود نیرو نیز حل شود.

شهردار آبادان با تاکید به اینکه هیچ نیرویی نیست که در شهرستان دیگری مشغول باشد و از شهرداری آبادان حقوق بگیرد ادامه داد:هنگام شروع فعالیت بنده در شهرداری چند نیرو به این صورت حقوق خود را از این اداره در آبادان دریافت می کردند اما دریافتی آن ها از لحاظ قانونی مشکلی نداشت چون پس از گذشت شش ماه از انتقال نیرو به شهرستان دیگر، شهرستان مبدا می تواند حقوق فرد را پرداخت کند.

او در پایان در خصوص گلایه مندی برخی شهروندان درباره لباس مناسب نداشتن پاکبانان با بیان تهیه ی لباس های فصلی برای پاکبانان شهرداری این شهرستان، از بستری موقت شدن دو تا سه نیرو به صورت روزانه در بیمارستان به دلیل گرمای هوا در هنگام کار خبر داد و گفت: برخی مواقع به دلیل گرمای هوا پاکبانان لباس های نازک تر را  جایگزین لباس فرم خود میکنند اما این به معنی تهیه نکردن لباس ها برای آنان از سوی شهرداری نیست.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.