فروش بازی GTA V از مرز ۱۵۰ میلیون واحد گذشت

شرکت بازی سازی راک استار اعلام کرد که فروش بازی GTA V قله ۱۵۰ میلیون را فتح کرده است و به مسیر صعودی اش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دوران همه گیری کرونا، به دلیل محدودیت‌ها و خانه نشینی مردم باید برای خود سرگرمی‌هایی را ایجاد می‌کردند تا بتوانند از این بحران اجتماعی گسترده و خطرناک عبور کنند. راه‌های مختلفی در این باره وجود دارد که یکی از آن‌ها که اتفاقا در این ایام خیلی مورد استقبال قرار گرفت بود. صنعتی پرسود و هیجان انگیز که تحت تاثیر گسترش روزافزون فناوری، پیشرفت‌های فوق العاده‌ای را تجربه کرده و توانسته مخاطبان را به آن چه می‌خواستند، برساند.

بازی های رایانه ای

به نقل از comicbook، در جدیدترین اخبار حوزه بازی‌های ویدئویی، Rockstar Games و شرکت مادر آن Take-Two Interactive تأیید کرده‌اند که بازی پر هیجان Grand Theft Auto V در حال حاضر از مجموع ۱۵۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. طی دو سال گذشته، یکی از اهداف این شرکت رسیدن فروش بازی GTA V به این نقطه چشمگیر بوده است، که بالاخره محقق شد. آمار‌ها نشان می دهد که این روند صعودی حتی تا پایان سال نیز ادامه دارد و احتمالا رکورد جدیدی به ثبت خواهد رسید.

در اسلایدشو جدید Take-Two نیز فروش صعودی و سرسام آور بازی Grand Theft Auto V تایید شده است که این نشان از استقبال فوق العاده مخاطبان دارد. تا به امروز گفته می‌شود که مجموعه Grand Theft Auto به طور کلی بیش از ۳۵۰ میلیون نسخه در تمام سیستم عامل‌ها و اشکال مختلف فروخته است. این بدان معناست که تقریباً ۴۲ درصد از کل فروش Grand Theft Auto فقط به GTA V تعلق دارد.

بازی GTA V

زمان انتشار نسخه بعدی بازی GTA V

طبق اطلاعات منابع معتبر، شرکت Rockstar Games در حال آماده شدن برای انتشار مجدد بازی در اواخر سال جاری بر روی پلتفرم‌های نسل جدید است. اگرچه چند سال پیش به نظر می‌رسید که دیوانه کننده باشد، اما با ادامه این روند بازی جذاب GTA V در مسیر دستیابی به مجموع ۲۰۰ میلیون دستگاه قرار گرفته است. نسخه بعدی GTA V، اواخر پاییز در ۱۱ نوامبر در PlayStation ۵ و Xbox Series X منتشر می‌شود. راک استار احتمالاً در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را منتشر خواهد کرد.

بازی کامپیوتری

به هر حال نکته مهم این است که شرکت Rockstar Games توانسته یک بازی مهیج و سرگرم کننده با کیفیت و رزولوشن بالا را تولید کند که مخاطبان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. حال باید صبر کرد و دید که آینده بازی‌های کامپیوتری و صنعت گیمینگ به کدام سمت خواهد رفت، شاید حتی روزی فرا برسد که بازی‌ها آن قدر طبیعی باشند که تشخیص آن‌ها از دنیای واقعی سخت شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۹:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
من میخوام ایک بازی رو نصب کنم
آخرین اخبار