نوذری با اشاره به اینکه عملکرد دولت بایست در ظرف زمانی خود مورد قضاوت قرار گیرد گفت:عملکرد نظام و دولت در استان ایلام قابل دفاع است.

به گزاترش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد نوذری، استاندار ایلام در حاشیه آخرین نشست شورای اداری دولت که به ریاست رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مسئولان استانی در سالن فنی و حرفه‌ای ایلام برگزار شد، ضمن تشکر از مجموعه فعالیت‌های دولت مردان در استان ایلام گفت: عملکرد دولت بایست در ظرف زمانی خود مورد قضاوت قرار گیرد.

او در ادامه بیان کرد: در این زمینه عملکرد دولت را بایست به دو بخش قبل و بعد از تحریم‌ها مورد قضاوت قرار داد، البته در این روند نباید از تاثیر شیوع بیماری کرونا و انواع حوادث و بلایای طبیعی که در این بازه زمانی رخ داد، غافل شد.

استاندار ایلام  عملکرد نظام و دولت تدبیر و امید در استان ایلام را قابل دفاع خواند و افزود: اگر عملکرد مثبتی در استان در طول این ۸ سال ثبت شده است آن حاصل مجموعه تلاش همه مسئولان و دلسوزان نظام در استان که دولت نیز جزئی از آن است.

او در ادامه عنوان کرد: در این مدت ما شاهد دستاورد‌ها و موفقیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف نفت و گاز و پتروشیمی، آب و خاک کشاورزی، راه و جاده و مسکن، تقسیمات کشوری، حوزه مرزی، اجتماعی، اربعین و ... بوده ایم.

او با عنوان این مطلب که هیچ دولتی از خطا مصون نیست، یادآور شد: قطعا در این فراز و فرود‌ها مسائل و مشکلات، دستاورد‌ها و موفقیت ها، ضعف‌ها و قوت‌ها توام با هم بوده است.

نوذری در پایان برای دولت سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: در این شرایط خاص همه بایستی به دولت سیزدهم کمک کنند تا انشاالله دولتمردان بتوانند در یک فضای مثبت توام با وحدت و همدلی مابین مردم و مسئولان مسائل و مشکلات از پیش رو برداشته شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
امثال شماهاست که موجب روی کار امدن دولت و افراد ناکارامد میشه اخه بنده خدا نگاهی به ایلام بنداز چی داره /؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیمارستان خوبی داره ؟صنعت خوبی داره ؟اشتغال خوبی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امکانات تفریحی خوبی داره ؟؟؟؟خدا رحم کرده بهمون که جنگل های سبز بلوط داریم برای تفریح