رستمزاد گفت: تامین به موقع تسهیلات و بررسی دقیق کارشناسان بانکی به میزان اعتبار مورد نیاز واحد‌ها، از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جهانگیر رستمزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خواستار حمایت از واحد‌های تولیدی شد و گفت: همکاری و همراهی دستگا‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل در راستای تسهیل امورات مربوطه و تزریق به موقع سرمایه در گردش از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: توسعه فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال و افزایش نیروها، احیاء و راه اندازی واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل و تکمیل طرح‌های نیمه تمام از جمله مواردی است که در نتیجه توجه بانک‌ها و تزریق سرمایه در واحد‌های تولیدی اتفاق می‌افتد.

رستمزاد با اشاره به اثربخشی همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های تخصصی از روند تولید ، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و روند طولانی دریافت تسهیلات و شرایط سخت تزریق سرمایه ، نه تنها گره‌ای از مشکلات تولید نمی‌گشاید بلکه باعث کاهش تولید و تعطیلی و حتی تعدیل نیرو‌ها می‌شود، که ضرورت دارد این رویه عوض شده و بانک‌ها و دستگاه‌های تخصصی حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

او ادامه داد: تامین به موقع تسهیلات و بررسی دقیق کارشناسان بانکی به میزان اعتبار مورد نیاز واحد‌ها از اولویت‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.