مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰۰۰ تن شکر وبرنج در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ارویسی مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اعلام اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در انبار‌های مجهز و استاندارد استان نگهداری و ذخیره سازی می‌شود گفت : از ابتدای امسال تاکنون بر حسب نیاز و تنظیم بازار استان مقدار ۶۵۰۰ تن کالای اساسی شامل؛ ۲۵۶۰ تن برنج و ۴۰۱۷ تن نیز شکر در قالب طرح‌های ستادی و استانی در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

او تامین و توزیع به موقع کالا‌های اساسی شکر و برنج را از جمله وظایف اصلی شرکت بازرگانی دولتی ایران دانست و گفت : در همین راستا اداره غله استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم اقدام کرده است.

مدیرکل و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه شرایط نگهداری و ذخیره سازی کالا‌های اساسی استان را بسیار مطلوب اعلام کرد و افزود: با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به منظور تنظیم قیمت‌ها در بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ و تعاونی مصرف ادارات در سطح جامعه توزیع خواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.