کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و شرقی استان اصفهان تا پایان این هفته پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان تا اواخر هفته گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

او افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شرقی گاهی همراه با گردوخاک محلی خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین بارش‌های پراکنده به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای هوا در شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۳۷ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

آقایی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اضافه کرد: کاشان ۳۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.