کارشناس مسئول بیماری‌های استان قزوین گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون، ۲۰۰ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فیض اللهی، کارشناس مسئول بیماری‌های استان در نشست ستاد مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه واکسیناسیون در استان سرعت قابل قبولی دارد و براساس سند ملی واکسیناسیون، گروه‌های مختلف به ترتیب اولویت، واکسینه شدند.

فیض اللهی با اشاره به اینکه تا به امروز ۲۰۰ هزار دز واکسن کرونا در استان قزوین تزریق شده است، خاطرنشان کرد: امروز در آستانه اجرای فاز سوم واکسیناسیون در استان قزوین هستیم.

کارشناس مسئول بیماری‌های استان قزوین تصریح کرد: مردم تنها بر اساس پیامک سرشماره ۱۰۰۰۳۵ به مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا بدین وسیله شاهد تجمع بیش از حد مردم در این مراکز نباشیم.

وی افزود: بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان قزوین به ۵۸۱ نفر رسیده است که از این تعداد ۱۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کارشناس مسئول بیماری‌های استان قزوین تأکید کرد: همچنان شهرستان قزوین بیشترین تعداد بستری را در سطح استان دارد و نکته جالب بستری بودن ۲۲ فرد غیر بومی در بیمارستان‌های استان قزوین است.

فیض اللهی با اشاره به اینکه در شهرستان قزوین با روند صعودی مواجه هستیم، گفت: محله‌هایی مانند مینودر، مولوی و سعدی بیشترین درصد مبتلایان را دارند و بانوان خانه دار همچنان در صدر موارد ابتلا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار