حق لطفی گفت: واکسیناسیون ۲ هزار و ۱۳۰ راننده بخش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر در این استان علیه کرونا به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی این اداره کل و با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی قزوین مشخصات ۲ هزار و ۱۳۰ راننده بخش حمل و نقل مسافر به دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران استان ارسال شده که به ترتیب و براساس زمانبندی مشخص علیه این ویروس واکسینه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سهمیه اعلام شده، رانندگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه به عنوان گروه‌های هدف برای انجام واکسیناسیون قرار گرفتند، تاکید کرد: کار واکسیناسیون این تعداد راننده در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

به گفته حق لطفی، رانندگان به دلیل تماس نزدیک با مسافران، یکی از گروه‌های پرخطر از نظر ابتلا به ویروس کرونا شناخته شده اند و انجام واکسیناسیون برای آن‌ها از مطالبات جدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده است.

وی اضافه کرد: صبح امروز در نخستین مرحله از انجام واکسیناسیون، کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان با مراجعه به پایانه مسافربری، واکسن کرونا را به تعدادی از فعالان شاغل در حمل ونقل تزریق کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار