در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال مسعود یگانه به‌ عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با حضور سیدغنی نظری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، بهروز ندایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، مسعود یگانه با حکم استاندار اردبیل به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری خلخال منصوب شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با انتقاد از تقسیم نادرست اعتبارات در دولت و توسعه نامتوازن کشور گفت: استاندار اردبیل در بین شهرستان‌های استان تبعیض قائل نشد و زحمات وی در توجه به شهرستان خلخال بهتر از استانداران قبل بوده و قابل تقدیر است.

او افزود: از سرپرست جدید فرمانداری خلخال درخواست می‌کنیم نسبت به پیگیری امور عمرانی و پروژه‌های در دست اجرای شهرستان اقدام کرده و حضور میدانی در شهر‌ها و روستا‌ها برای خدمت به مردم داشته باشد.

نظری نظارت بر حفظ بیت‌المال را خواستار شد و گفت: باید پروژه راه خلخال - کلور - درام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و سایر پروژه‌های خلخال نیز در صدر توجه باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم فریدون بابایی، فرماندار سابق خلخال از اقدامات انجام یافته و مسعود یگانه، سرپرست جدید فرمانداری خلخال نیز از برنامه‌های پیش رو گزارشی ارائه کردند و از زحمات فرماندار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.