رئیس پلیس پایتخت جزئیات و نحوه شهادت سرباز عبدالجبار مختوم نژاد توسط سارق سابقه دار را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به تشریح پرونده شهادت سرباز مختوم نژاد پرداخت و اظهار کرد: صبح روز شنبه ۹ مرداد، ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا حین گشت زنی به مرد جوانی مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با استعلام پلاک موتورسیکلتی که مرد جوان سوار بر آن بود، دریافتند که موتور سیکلت سرقتی است و در ادامه این فرد بازداشت و بلافاصله به دادسرای ناحیه ۱۴ تهران منتقل شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد متهم دستگیر شده ۵ سابقه سرقت دارد و باتوجه به اینکه موتورسیکلت سرقتی همراهش بود به دستور قاضی پرونده برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد. اما ساعت ۱:۳۰ دقیقه همان روز و قبل از انتقال متهم به کلانتری، زمانی که سرباز وظیفه متهم جوان را از دادسرا بیرون آورد تا سوار بر خودرو به کلانتری منتقل کند، وی مدعی شد که گرسنه است و از سرباز خواست تا برای او غذا تهیه کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه اغذیه فروشی در نزدیکی دادسرا بود سرباز ۱۹ ساله به نام عبدالجبار مختوم نژاد برای متهم  ۳۴ ساله غذا تهیه کرد و دستبند او را باز کرد تا متهم بتواند به راحتی غذایش را بخورد. اما متهم جوان با چاقویی که در لباسش پنهان کرده بود چندین ضربه به سرباز ۱۹ ساله زد و پا به فرار گذاشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: سرباز وظیفه به بیمارستان منتقل شد، اما شدت جراحات وارده شهادت او را رفم زد. با فوت عبدالجبار مختوم نژاد، موضوع به بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت اعلام و کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

وی افزود: پاتوق‌ها و محل‌های تردد متهم زیر نظر گرفته شد و در نهایت با انجام تحقیقات فنی، کاراگاهان اداره دهم موفق به شناسایی متهم جوان در شهرستان کرج شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس شفیعی، کاراگاهان جنایی راهی کرج شده و متهم جوان را داخل پارکی سوار بر موتورسیکلت سرقتی دیگری بازداشت کردند. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چون سابقه کیفری زیادی داشتم، برای ترس از دوباره بازداشت شدن تصمیم به فرار گرفتم، اما نمی‌دانستم که ضرباتی که به سرباز جوان وارد کردم باعث شهادت او شده باشد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: به دستور بازپرس جنایی متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و  تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

جزئیات و نحوه شهادت سرباز نیروی انتظامی اعلام شد/ سارقی که نمک خورد و نمکدان شکست

گفتنی است که سرباز شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد متولد ۱۳۸۰، مجرد و اهل و ساکن شهر گنبد استان گلستان است که برای انجام خدمت مقدس سربازی در کلانتری شهدای تهران در حال انجام وظیفه بود.


بیشتر بخوانید

قاتل سرباز ناجا دستگیر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امیرمهرداد
۱۷:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
اون سربازی اجباری رو اختیاریش کنین.هزار بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
همه سارقین و اراذل و اوباش سابقه دار هستند و هیچکدام هم با این بازداشت ها متنبه نشدند و با یک وثیقه یا مجازات جایگزین که به جای مجازات جزای نقدی پرداخت میکنند دوباره آزاد میشوند این یک قصه تکراری در کشور ماست که دزد و اوباش روز به روز بیشتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
قاضی محترم دادگاه حالا میگه مدرک بیارید که این آفا دزده سرباز رو کشته .!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
رییس کلانتری باید ببینه اصلا سرباز میتونه متهم ببره یا نه الکی نباید به هر سربازی متهم بدی کع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
فقرا میرن سربازی اقازاده ها نمیرن اخرشم میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
قاتل و دوستان قاتل و فامیلهای درجه یک قاتل هم بایست دستگیر بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
تا نوچه ها و فک و فامیلای قاتل نریحتن سر خونواده مقتول و با تهدید و ارعاب رضایتشون رو نگرفتن سریع اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۳:۲۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بیچاده فقیر فقرا وافراد بیکس ،باید بچه هاشون برن سربازی ،،،پولدارها وپارتی دارها واقازا ده ها ،بچه هاشون معاف میشن یا به جایی استخدام میشن که مشکل سربازیشون راهم حل مبگنه ...
Iran (Islamic Republic of)
دردمند
۱۵:۱۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دلم خیلی درد داره ، چون اطرافیانم بچه هاشون سربازی نرفتن یا معافیت گرفتن به هر دلیلی ، یا پول دادن وسربازی را خریدند یا یه جایی استخدام دولتی شدند وسنوات کاری را براشون سربازی حساب کردند،...اما من که نه پول داشتم نه پارتی ونه پسرم اقازاده بود، دوسال برای سختیهای سربازی پسرم گریه کردم وحالا نوبت پسر دومم هست که باید برود ...بیچاره ما که نه پول داریم نه پارتی ونه اقازاده هستیم ،بچه هامون چقدر تو این مملکت سختی میکشند.
اما بخداوندی خدا قسم که ان دنیا از مقصربن ابن وضع نخواهم گذشت .چراکه اگر همه پسرها بدون توجه به موارد گفته شده سربازی بروند ،اینهمه به بچه های بقیه فشار وسختی وارد نمیشود .......ازحق بچه هامون دران دنیا نخواهم گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام اصلا این فرد قاتل دیگر دادگاهی نمیخواد فقط با جرثقیل ببرن اعدامش کنن نا مرد چطور آدم میکشه بعد امیدوارم پای چوپه دار رضایت بهش ندن آخی دیگه جنایتی تلخ تر از این نا مردی فرا تر از این علنا آدم بکشی در بری من میگم اعدام فوری خیلی فوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
قاضی محترم دادگاه حالا میگه مدرک بیارید که این آفا دزده سرباز رو کشته .!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
یعنی ماموران سارقی را که دستگیر کرده و به دادسرا هم برده اند بازرسی نکرده بودند؟ پس چه طور مردم عادی گذرشان به دادسرا می افتد حتی گوشی تلفن را هم از آنها می گیرند؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
نظرات رو می خوندم. بعضی ها که اساسا اطلاعی در خصوص نحوه بدرقه متهم ندارند نظر دادند که باید اینطوری می شد و اونطوری میشد و... ولی باید توجه داشت این شهید عزیز، اولین متهمی نبوده که داشته جابجا میکرده و رفتار انسان دوستانه با متهمان چیزی هست که عموما سربازان و درجه داران انجام میدن. مگه میشه وقتی چند ساعت و حتی چند روز یک انسان( حالا ولو سارق یا معتاد و...) پیشت باشه و مثل یک ربات باهاش رفتار کنی. من سرباز بودم و در عمل خیلی چیزها فرق میکنه. متهم رو که میبری یه حس اعتماد ایجاد میشه البته همیشه احساس خطر میکنی ولی پیش خودت می گی اگر خواست فرار کنه میگیرمش و... قطعا این سرباز شهید هم احتمال فرار می داده ولی مسئله مهم اینه که طرف چه نامردی بوده که اقدام به قتل برای فرار کرده. ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
دیگه پلیس را تو سطح شهر نمی بینی همه را سپردن وطیفه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
خودشون زیر باد کولرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چطور محکوم را بدون اسکورت لازم جابجا میکنند ،کلا کارکنان ثابت پلیس افتخار نمی وهند وطیفه شان را انجام بدهند وهمه را سپردن به وطیفه ها
United States of America
پژمان تورک تراختور
۲۱:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بمیرم برات برادره شهیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این جانی رو بگیرن همان جا که به این سرباز عزیز چاقو زده قصاصش کنند......متاسفانه به دلایل مختلف قانون نسبت به
جرم این جانیان کوتاهی میکند
Singapore
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
قانون کجاااااااست!!! چرا این اراذل و اوباشها همچین جسارتی انجام میدن و دوباره ول میگرددن اگر خانواده خود شما قضات بود همین کار میکردین!!!هیچ دزدی هیچ سارقی و هیچ اوباشی متنبه نمیگردد اینا همون حروم لقمه هایی هستن که به پدر و مادر خودشونم رحم نمیکنن و تا فیلم میگیری مظلوم نمایی میکنن که اشتباه کردیم همون لحظه فضا رو خالی کنی سنگ پیدا کنه همونجا میکشه تورو این مطلوم نماییها رو تموم کنید. چرا گردن اینا زده نمی‌شود چرا دستهای اینا قطع نمی‌شود دارید دنبال چه بهانه ای میگردین!!! معلول اضافه میشه... این همه تصادف رانندگی و معلول یکی بیشتر، دنبال حقوق بشر هستن خوب ببرین زمین داعش بندازین همدیگه رو تیکه پاره کنن به جهنم تبعید کنید.. . اینا افرادی نیستن که شما با رفعت اسلامی باهاشون رفتار کنید..بلکه
عمل اینا رو بایست با اشد( مجازات اسلامی) که کارزار هستش جواب داد. اگه باز یه عده میخان بگن بیکارن اونوقت هر بیکاری میتونه هرکاری انجام بده، سرباز وطن عشق وطن فرزند وطن و بچه تو رو سلاخی میکنن، بعدش بگی آخه بیکار بوده، اینا رو ماهی 100 میلیون حقوق هم بدی جنسشون حروم لقمه هستش ربطی به کار نداره و همون کسیم که بهش حقوق میده اونم سلاخی میکنن. مرگ هم حتی نجاست اینا رو پاک نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
جوان 19 ساله! مگه کلانتری ادم بزرگتر نداره که یک بچه باید متهم را جابه جا کند. من بچم را نمیفرستم سربازی مگه از سر راه اوردم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چجوری طرف با چاقو تو دادسرا بوده و هیچکس بازدید بدنی نکرده؟ با توجه به اینکه سرباز می‌توانسته کیک بگیره برای سارق نشون میده احتمالا سرباز تازه کار بوده و باید یک فرد با تجربه میدادند و کلا هر چی بگیم خیلی ها مقصرند ولی خدا بیامرزدتش و قاتل هم باید مجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
یانپی
۲۲:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
هیچ ربطی ب تازه کار بودن نداره سردار ما رو اونجوری ب شهادت رسوندن با اون همه بار اطلاعاتی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
از عکس های سرباز مشخصه تازه از اموزشی اومده بوده و بی تجربه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
باید رییس کلانتری هر روز برای سریازها کلاس توجیهی بگذارند ولی متاسفانه هیچ آموزشی در کار نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
مگه بازداشتی رو بازرسی بدنی نمی کنن؟ طرف تو جیبش چاقو بوده !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خونش به هدر رفت .یک ونیم سال از خونه دزدی شده حالا یکی از سارقان دستگیر شده فعلا بنده یک ونیم سال است هزینه می کنم پول وکیل وهزار.... دیگه .آخر به نتیجه رسیدم که به کلی از خیرش بگذرم.چون هزینه وکیل و آدرسی وهزینه های دیکه هم از جیب بنده میره هم مال دزدی رفته وهم هزینه های که می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا باید متهم بدن ب ی سرباز 19ساله ک هیچ تجربه و آموزش درستی نداره!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
یعنی این بازرسی بدنی نشده بوده و چند روز با چاقو تو دادگاه میگشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه انشالله هم جوونامون مثل این سرباز عزیز شجاع باغیرت و جوان مرد باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
جدا از این جنایت و نامردی انجام شده مایه تاسف است که سربازان انتقال متهمین اینقدر ساده لوح و بدون مهارت و آموزش هستند
این چندمین اتفاق مشابه هست حتی ما که ساکن محله دادگستری یکی از شهرستانها هستیم تا حالا چندین متهم فرار کردن و یکی دو تا از دیوار خونه ما پریدن داخل که یه بار من خودم با سروصدای دادو قال با بیل به کمک سرباز اومدم و متهم را گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
دوره آموزش سربازی شده یک ماه . کمه یا زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
با سارقان سابقه دار باید با اشد مجازات برخورد شود وقتی دزد بداند دستش قطع میشود یا 20 سال حبس میشود یا اعدام میشود دیگر دزدی نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
فرزندان مسئولین به سربازی نرفتن و یا امریه در شهر خودشون گرفتن و به جای فرزندان مسئولین، فرزند بدبخت بیچاره ها رفتن سربازی و کشته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
لعنت بهش قاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
از عنابستانی چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این همه کادری هست بعد چرا سرباز متهمو باید ببره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
واقعا در سربازی بی عدالتی محض وجود داره.چرا یه جوان تنها باید یه متهم رو ببره.پس کادری ها که حقوق میگیرن چه کاره ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اگر اموزش دیده بود که صحبت کردن با متهم یعنی نرم شدن احساسات،این اتفاق پیش نمیومد..خدا رحمتت کنه شهید عزیز و زحمتکش..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این ماجرا نشان دهنده ضعف شدید نیروی انتظامی در اموزش پرسنل میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
منم سرباز بودم.اکثر دستبندای نیروی انتظامی خرابن و به راحتی باز میشن.چرا باید متهمو سرباز ببره دادسرا ولی کادری بشینه تو کلانتری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا باید متهم رو یه سرباز 20ساله بی تجربه ببره دادسرا و هیچ مامور کادری هم باهاش نره.چرا همه کارو میندازن گردن سربازا ولی کادریا هیچ کاری نمیکنن.این جوان چه ارزوهایی داشت ولی سربازی نزاشت بهشون برسه.بیچاره خانوادش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
تحمل زندان از حوصله ی ما خارجه درجا بیارن از جرثقیل آویزان کنند این موش کثیف رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
همیشه ما سربازان رو میدن متهم ببریم یه نفر کادری هم ختی نمیاد با ما .اخه یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
با سلام
ضمن تسلیت به خانواده مرحوم
قطعا باید رییس کلانتری نیز به شدت مواخذه و تنبیه شود ، به نظر من ایشون شریک جرم است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اولا که کار سرباز غلط بوده که به متهم اعتماد کرده
ثانیا وقتی فرد سابقه دار راحت آزاد میشه همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
مقصر رییس کلانتریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
قاتل باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۲۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اولا فرماندهان این جوان باید پاسخگوی کوتاهی ها باشند
دوما :چطور این متهم در دادسرا تفتیش نشده که تونسته چاقو جابجا کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خداوند تو را مورد رحمت قرار دهد ای جوانی که فرصت نداشتی تا زندگی کنی. خیلی ناراحت شدم محصوصا اینکه مجرد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اقتدار وصلابت نیروی انتظامی متاسفانه از بین رفته باید تاسف خورد با مصلحت ومهربانی با قاتل ومجرم نمیشود مملکت رو اداره کرد فقط قاطعیت و اعدام
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این حیوون را باید اعدام کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا رحمت کند، سربازی اجباری برای افراد کم سن همین مشکل را خواهد داشت. چرا سربازی را سامان نمی دهید! مگر از مردم نیستید!! (هرکس از مردم نیست خائن به وطن است) جوان مملکت را به کام مرگ کشاندید. ما در فاو و جنوب کشور شجاعانه جنگیدیم که امروز را برای جوانان وطنمان بسازیم ولی شما اینگونه رفتار کردید. وای بر شما که حال جانباز و سرباز سخت است. وای بر شما که خون شهدا را پایمال کردید.
سردار قاسم سلیمانی گفت سرباز وطنم و نه مسئول میزنشین. خداوند سربازان وطن را حفظ کند. خداوند خادمین وطن را حفظ کند و خائن های وطن را در قعرجهنم بسوزاند انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
من خودم یه مدت سربازگشت کلانتری بودم.مورد که میگرفتیم همه جاشو میگشتیم.کوتاهی از خودش بود که متهمو خوب نگشت و دستبند متهمو باز کرد که تاوانشم با از دست دادن جونش پس داد .باید سربازارو قبل از بردن به گشت به طور کامل توجیه کنن تا متوجه ی جدیت کارشون بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
حتی مامور دادگستری همقبل از ورود که او را میگردد متوجه نشده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
شاید تو اغذیه فروشی به دستش رسیده .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۷:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آخه چطور به یه دزد اعتماد کرد؟ اگه اون آدم بود دزدی نمی‌کرد . این واسه بقیه سرباز ها درس عبرت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
نیروی انتظامی بیاد جواب بده،چرا آدم خلافکار رو میدین دست سرباز بدبخت؟؟؟؟
سرباز جان بر کف....
الهی با شهدای کربلا محشور بشی جوان
الهی با علی اکبر امام حسین محشور بشی.
خدایا خودت حافظ تمام سربازان باش
من برای سربازان احترام قائلم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
الهییی چه غم انگیز یه عمر زحمت بکش بچه بزرگ کن اینجوری بشه خدا به پدر و مادرش صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
امان از دل مادرش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۴۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء والصدیقین :
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر صدیق شهید سرباز دلاور جوانمرد وطن عبدالجبار مختوم‌نژاد شاد و قرین رحمت الهی خداوند جل جلاله باد برای شادی روح پاکش بفرستیم :
رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات برای خانواده محترم صبر سلامتی اجر و رفاه و امنیت اسلامی از درگاه خداوند جل جلاله آرزومندیم .
و ننگ و رسوایی و جهنم زباله دان تاریخ بشری بر اون خلافکار اراذل اوباش جنایتکار ناجوانمرد بی وجدان شیطان صفت ملعون باد که سرباز وطن مظلوم مدافع نظم و امنیت بیگناهی را کشت ننگ و اوف بر روی پلیدش باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۴۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این شرور مگر بازرسی بدنی نشده بود چاقو را از کجا گیر اورده . سرباز چقدر امید داشت که از این دنیا رفت . حیف .روحش شاد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
شاید تو اغذیه فروشی به دستش رسیده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام : فقط اعدام این قاتل و مجرم سابقه دار دل این ملت شریف و دوست داشتنی را آرام می کند .
Canada
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
رئیس اون کلانتری باید بازداشت بشه و افسر دستگیر کننده مگه زندانی را بازرسی بدنی نمی کنید در آمریکا و کانادا حتی داخل دهان و جاهای دیگه را هم بعد از هر خروج از زندان ب دادگاه میگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا متهم رو بدون توجیه کردن سرباز دادن که ببره دادسرا چرا دادن یه سرباز صفر بدون تجربه ببرتش که ۱۹ سال بیشتر نداره و به راحتی کلک میخوره باید سرباز رو توجیه میکردن که حق غذا گرفتن برا متهم رو نداره باید توجیه میشد به هیچ عنوان نباید دستنبند متهم باز شه باید فرماندشو بگیرن متهما باید با کادر یا سرباز درجه دار که توجیه شده بفرستن دادسرا نه یه بچه ۱۹ ساله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اعدام در کار نیست خانواده جانباخته چند ماه دیگه کاملا تنها می‌مانند و خبری از حمایت نیروی انتظامی نیست حالا دارند هیاهو می‌کنند ولی در عمل خانواده قاتل را به جان خانواده مقتول میندازن تا رضایت بگیره یعنی کسی که یک مامور دولت راکشته با دو یا سه سال زندان دیگر محکومیتش با رضایت گرفتن حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آقا ممنون. حرف حساب جواب نداره... ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
آدرس خانه را هم دادگاه در اختیار خانواده متهم می گذارد و میگه برو رضایت بگیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
مسئولین کلانتری شریک جرم سارق هستند که یک سارق حرفه ای رو به یه فرد جوان تنهای بی تجربه نسپارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خیلی چرن میبافی. اددم کشته. ، چه شریک جرمی .. حتما از اونا هستی که هشتک اعدام نکنید خواهی زد. خیر هشتک اعدام کنید بسیار بیشتر خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سرباز آموزش نظامی میبینه برای همین مواقع که متهم رو جابجا کنه و دزد دستگیر کنه نه اینکه دستبندشو باز کنه تا متهم از صداقتش سوء استفاده کنه باید حواس جمع تر باشه سرباز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این قاتل کثافت را باید هرچه زودتر اعدامش کنند نباید قوه قضایی در این رابطه کمترین کوتاهی بکند در ضمن باید بررسی شود چرا این سارق که ۵ بار سابقه سرقت داشته ازاد میگشته است وقاضی پرونده های سابق این سارق باید جوابگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
میکائیل
۱۵:۵۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خداوند بر پدر ومادرش صبر دهد تحمل این غم واقعا سنگین است وآن نامردی که چنین عمل زشت را انجام داده باید در ملاء عام تکه تکه کنند
من که این سرباز را نمیشناسم موقع خوندن این خبر جگرم آتش گرفت وزار زار گریه کردم وای به حال پدر ومادر وخواهر وبرادرش
خداوند متعال رحمتش کند وبه پدر ومادر داغدارش صبر دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این بچه ۱۸ ۱۹ سالش بوده . حالا قاتلشو اعدام کنند که حقشه .
اما اگه به این مساله بنیادی رسیدگی نشه هرسال از این جوانانمون بخاطر سربازی بدون اموزش از دست خواهیم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سالها پیش حدود بیست سال قبل دیدم یک سرباز یک متهم را با دستبد داخل یک اتوبوش شرکت واحد شهرمان آورده وقتی از او سئوال کردم چرا با اتوبوس جابجاش میکنی گفت به من گفتند با هزینه خودت او را به دادگاه ببر وبرگردون کلانتری ، من هم چون پول زیادی برای تاکسی نداشتم با اتوبوس مجبور شدم جابجا کنم . الان هم یاد فیلم شب به کارگردانی رسول صدرعاملی که امین حیایی و عزت الله انتظامی بازی می کردن افتادم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
من موندم طرف چطور چاقو با خودش برده تو چرا درس حسابی نگشتنش چرا به سرباز اموزش ندادن چرا اخه متهم سابقه داره با بچه ۱۹ ساله فرستادن کادرا فقط بخورن بخوابن بی چاره سرابازا همه کارارو میکنن اخرشم ۱۵۰ تومن میندازن جلوشون کی میخواد درس شه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
عزیزم خدا رحمتت کنه چقدر نارحت شدم این درد ها بخدا منو پیر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
روحش شاد و راهش پر رهرو ان شاء الله
Singapore
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بله روحشون شاد یه عده اوباش بیان بکشن و ببرن بعد بگیم روحش شاد همین!!! .... شرم آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
تو کلانتری متهم میدن دست سرباز 18 یا 19 ساله بره دادسرا بعد کادری با سابقه 5 الی 20 سال که تجربه خوبی داره پاشو میندازه رو پاش تو کلانتری میشینه من خودم سرباز نیروی انتظامی بودم باید قوانین کلانتریها اصلاح شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اخه بدبختی اینجاس توجیهم نیس نباید برا متهم غدا بخره دستبند وا کنه اخه بچه ۱۹ ساله چی میفهمه یه متهم سابقه دار و دادن بهش ببره دادسرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
در وهله اول مسئول این سرباز باید بازخواست بشه چرا یک متهم خطرناکو به یک مامور جوان تحویل داده و باعث ریختن خونش شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سرباز کارش همینه همه جای دنیا که دزد بگیره و جابجا کنه
Singapore
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
همه سارقین و اوباشها از خود داعش هم خطرناکترن نفس کشیدن اونا میتونه هر لحظه یکی رو به کام مرگ بکشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
از خون جوانان وطن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
انسانیت هیچگاه پنهان نمیماند و دلیل و برهان نمیخواهد
کار این سرباز واقعا پاداشی چون شهادت نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
یه سلبریتی میگفت اعدام چیه؟قصاص معنا ندار..اگه ما اعدامش کنیم ماهم میشیم مثل اون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
شکر زیادی خورده
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۱۷:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اون سلبریتی نفهم ....زیادی کرده !!! تو دیگه چرا اونو تکرار میکنی ؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
وقتی یه متهم سابقه دار رو میدین به یه بچه ۱۹ ساله که تازه از دبیرستان اومده بیرون همین میشه.سربازی باید حرفه ای بشه و بهشون حقوق بدن خدایا چرا این مسئولین نمیخوان بفهمن که سربازی اجباری اینده جوانان رو تباه کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا حرف مفت میزنی مگه ما همه سرباز نبودیم خوب تو هر شغلی خطرات هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
عزیز جان متهم رو با دست و پای بسته میدن دست سرباز مسلح سرباز نه برای دعوا و غذا خوردن و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
باید تمام لحظات اعدامش دقیقا از تلویزیون پخش بشه تا دل مردم خنک بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
نامرد چندین ضربه زده بعد میگه فکر نمیکردم طوریش بشه
این داعشی داعشیه و باید زجرکش بشه نه اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدایش بیامرزد اما نباید برای مجرم غذا میگرفت و ازون بدتر دیتش رو باز میکرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا به پدر مادرش صبر بده
طفلک ساده رو انداختن تهران با کلی مجرم مثل گرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
مگه فقط تهران گرگ داره؟؟؟
گلستان نداره؟؟؟
بابای آرمیتای ۱۳ساله از همون خطه ی شمال بود....
پس ربطی ندارد....
همه جا آدم وحشی پیدا میشه
فقط امان از دل مادرش......
خدا فقط به اونا رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بیچاره اموزش ندیده بود که این اتفاق براش افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
باور کنید عزیزانمان آموزش می بینند؛ اما همیشه فکر می کنند اتفاق برای دیگران یا درون فیلم ها می افتد! یادم میاد رئیس یکی از کلانتری های تهران همیشه تأکید می کرد برای بردن هر متهمی از دستبند و پابند استفاده کنند. حتی نحوه دستبند زدن را هم توضیح می دادند که متهم نتونه آسیب برسونه؛ اما عزیزان سرخود دلسوزیشان گل می کند و کارهای دیگری انجام می دهند؛ که متأسفانه بهای گزافی برایش پرداخت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اموزش کجا بود اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا بیامرزدش ،اما آدم ساده ایی بود است ، در ضمن فرمانده او هم مقصر است ، زیرا این سرباز را آموزش ندادند ، مگر نه خوردن و نوشیدن برای متهم در حین انتقال ممنوع است ، و باید در مقصد غذا بخورد ، در ضمن برای متهمان کیفری باید دو نیرو اعزام کرد ، در هیچ شرایطی نباید دستبند متهم را باز کرد ، یا ، با او نباید دوست شد ، یا حرف زد ، یا نباید برایش غذا تهیه کرد ، اجازه کشیدن سیگار نباید به او داد، اما در مورد متهم ، این افراد می روند هزار غلط می کنند ، وقتی به دادسرا می آیند مظلوم نمایی می کنند ، و حکم ها که صادر میشود اکثرا باز دارنده نیست ، لذا مشاهده می کنید طرف چند موتور سرقت کرده ، سپس با موتور سرقتی دارد ، می گردد ، بعد از فرار هم دوباره یک موتور دیگر سرقت کرده است ، در مجازات این افراد باید تجدید نظر کرد و باید دوران محکومیت آنها طولانی و در این دوران آنها را وادار به کارهای سخت نمود ، اما این شخص باید هر چه زودتر اعدام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
مجازات سارق قطع دست است و تمام ، در اسلام تصریح شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
این سرباز را آموزش ندادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آموزش سربازها یک ماه است باید تو این یک ماه حداقل دست چپ و راست را از هم تشخیص بدهند .

من در زمان جنگ هشت ماه آموزش دیدم .برای اینکه حقوق به ما ندهند درجه ما هم سه ماه مانده بود ترخیص بشیم به ما ابلاغ شد و حقوق یک سال ما رفت تو دیون (ماهی 14000ریال ) دیگه قیدش زدیم .بعد از بیست سال حقوق به اندازه همان بیست سال پیش به حساب کسانی که هنوز حسابشان بسته نشده بود ریختن چند نفر هم که از دنیا رفته بودن وکسانی که حسابشان بسته شده بود برگشت خورد.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
زندگی این جوان رو به پایان رساند. چطوری چاقو همراهش بوده و نگشتنش؟ کلانتری که این قاتل رو دستگیر کرده نباید تفتیش میکرده؟ عجب نامردی بوده واقعا که نمک خوردی و نمکدان رو شکستی.
Iran (Islamic Republic of)
عدالتخواه
۱۴:۵۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
اعدامش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بود بر گوسفندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
روحش شاد . سربازان زیادی برای امنیت به مقام شهادت میرسن و آقازاده های زیادی به مقام بالایی میرسن تا عدالت اجتماعی رقم بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۴:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بايد خيلي سريع اعدام بشه اين دزد كثيف و نمك نشناس !!!
البته اگه به دولبرتي ها بر نخوره و هشتك اعدام نكنيد نزنند !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
حقوق امتیازات کارمندیشو یه عده میگیره بدبختیاش تو سر سرباز شکسته میشه یه همچین وظیه ای رو باید درجه دارای تازه وارد اونجا انجام بده نه یه سرباز بدبخت که بدون هیچ بکشنش این چه قانونیه شماها دارین یه مجرم همیشه خطرناکه نباید بدینش دست سرباز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
انشاالله زودتر اعدام بشه. تا دل این ملعون که منفی میدهد بیشتر بسوزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
موافقم.
آخرین اخبار