رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی از حریم و حرمت کشورمان دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد بدخواهان خدشه‌ای به این مهم وارد کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه عبدالجبار مختوم‌نژاد، اظهار کرد: امنیت مهمترین و اساسی‌ترین مولفه هر جامعه‌ای است که در سایه آن پیشرفت، تعالی و سایر توفیقات تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی تا پای جان پای امنیت مردم است و در این مسیر هر از گاهی شهیدی را تقدیم تامین امنیت و آرامش مردم گرانقدرمان می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: شهادت همکار عزیزمان وظیفه عبدالجبار مختوم‌نژاد موید مجاهدت، رشادت و جانفشانی نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و تامین نظم و امنیت کشور عزیزمان است.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز مجاهدانه از حدود و ثغور و حریم و حرمت کشورمان دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد بدخواهان خلل و خدشه‌ای به این مهم وارد کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: یاد و خاطره شهید عزیزمان مختوم‌نژاد را که در راه مقابله با پلیدی‌ها و پلشتی‌ها به شهادت رسید گرامی می‌داریم و از خداوند متعال علوم درجات این شهید سعید را خواهانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چرا کادری همراه سرباز نبوده؟چرا هرچی کاره باید سرباز انجام بده بعد کادری ها که تجربه دارن بیکار میشینن تو کلانتری بعد سرباز بی تجربه باید متهم ببره
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
با سلام
خدا لعنت کند این سارق بی رحم را که جوان نازنین را به شهادت رساند ولی تعجب است وقتی متهمی بازداشت میشود باید
کلا بازرسی بدنی بشود ضمنا کاش مجتمعی ساخته بشه که تمام سارقین مستقیم انجا بروند و نیازی به جابجایی نباشد که این فجایع ببار اید
از طرفی در ایران باید اختیار بیشتری به پلیس بدهند که متهم جرات نکند این برخورد را بکند چون اشرار زیاد شده و پلیس اختیار برخورد کامل باید داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
خداوند پدر و مادر اون دزد کثیف را لعنت کنه چون مقصرن الان یه پدر و مادر عزادار یه جوون شده اند