همسر جواد فروغی ملی پوش تیراندازی با تپانچه در خصوص شرایط او توضیحاتی را بیان کرد.

مهدوی نژاد همسر جواد فروغی ملی پوش تیراندازی با تپانچه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، که در مسابقات المپیک موفق به کسب مدا طلا شد گفت: مدال طلای جواد را به مردم عزیز کشور و مقام معظم رهبری تبریک می‌گویم. موقعی که همسرم مدال طلا را کسب کرد، سجده شکر به جا آوردم. این عنوان را یک عنایتی از طرف خداوند می‌دانم. او زحمات زیادی در طول این مدت کشید. خداوند این هدیه را فقط به دلیل اینکه زحمات زیادی در امر پرستاری کشید، به او داد. بازهم خدا را شکر می‌کنم که جواد توانست مدا طلا را به دست بیاورد.

او ادامه داد: وقتی هانیه (دخترم) تازه به دنیا آمده بود، جواد به صورت تصادفی در طبقه همکف بیمارستان توسط استادش کشف شد. وقتی استادش به همسرم گفت که در رشته تیراندازی استعداد داری، جواد به صورت جدی خود را در این رشته تقویت کرد. همسرم در هر جایی که می‌رفت، تمرین می‌کرد تا خود را تقویت کند. او حتی وقتی به خانه مادرش هم می‌رفت، روی دیوار یک نقطه می‌کشید و به صورت جدی تمرین می‌کرد. او همیشه اسحله اش را با خود به محل کارش می‌برد تا چند دقیقه‌ای به تمرین بپردازد. همسرم به راحتی این مدال را به دست نیاورد. خداوند به جواد فروغی لطف کرد، چون همسرم خیلی تمرین کرد و باید نتیجه زحماتش را می‌دیدید. من هم اطمینان داشتم که جواد فروغی مدال می‌آورد و تلاش بی وقفه همسرم را می‌دیدم.

او اشاره کرد: خدا را شکر به خوبی توانست کار و تمرین خود را مدیریت کند. در بسیاری از شب ها، همسرم بعد از کارش به تمرین کردن می‌پرداخت و به خانه نمی‌آمد. جواد فروغی به عشق مردم کشورش، وارد میدان تیراندازی شد. او هدفش این بود که پرچم ایران را در مسابقات المپیک بالا ببرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
پرچم بالاست
آخرین اخبار