فرماندار مهاباد گفت: این شهرستان رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را بین شهرستان‌های آذربایجان غربی به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار مهاباد اظهار کرد: تاکنون ۶۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اشتغال پایداری روستایی در این شهرستان پرداخت شده است که با این میزان تسهیلات پرداختی شهرستان مهاباد رتبه نخست جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی را بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داده است.

خدرلو با بیان اینکه در کنار پرداخت این میزان پرداختی به متقاضیان باید برای بیش از هزار نفر فرصت اشتغالزایی فراهم شده باشد، افزود: تعداد اشتغالزایی واقعی و تعهدی که سرمایه‌گذار داده باید توسط یک کارگروه رصد و راستی آزمایی شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال دغدغه اصلی دولت است، اذعان کرد: با توجه به شرایط موجود، شغل‌های سنتی دیگر جوابگوی معیشت مردم نیست و گرایش به شغل‌های جدید به ویژه در زمینه فضای مجازی، گردشگری و دانش بنیان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

خدرلو همچنین به نام گذاری امسال به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" اشاره کرد و گفت: وظیفه همه مسئولان است که زمینه مناسب برای رونق تولید را فراهم کنند و در همین راستا طبق بخشنامه‌های ابلاغ شده فعالیت هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی به نهاد‌های خدمات رسان متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.