مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ۳۸۰ تن از نیروهای این شرکت که ادامه فعالیت آنان با مشکل مواجه بود تعیین تکلیف شدند و به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت: این نیروها در سال های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ بیشتر در اداره های عملیاتی و خدماتی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران بدون مجوز بکار گرفته شده بودند.

صیدالی بیان کرد: با وجود پیگیری های انجام شده درخواست اخراج این نیروها صادر و  آنان به مدت یک سال خانه نشین شده بودند.

او تاکید کرد : تعیین تکلیف این نیروها با کمک و پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویراحمد،مقام عالی وزارت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تحقق یافته است.

صیدالی با اشاره به تلاش‌ های مستمر هیات مدیره نفت و گاز توضیح داد: اکنون تلاش ها نتیجه داده و مجوز لازم از طریق مناطق نفت خیز جنوب برای این نیروها در شانزده پیمان گرفته شد.

او عنوان کرد: مصوبات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب توسط مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران تایید شده و در تاریخ نهم مرداد ابلاغیه هیات مدیره به شرکت نفت گچساران اعلام شده است.

صیدالی بیان کرد: دستور ادامه روند بکارگیری این نیروها در شرکت نفت گچساران نیز به مسئولان متولی صادر شده است.

او تاکید کرد :این نیروها دیگر مشکلی ندارند و تلاش می شود که هر چه زودتر به صورت نیروی ارکان ثالث بتوانند از مزایا و شرایطی که توسط وزارتخانه اعلام می‌شود برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از همه کسانی که برای تعیین تکلیف نیروهای شرکت نفت گچساران همکاری کرده اند قدردانی کرد.

او افزود : در سال های اخیر مصوبه همچنین بکارگیری ۳۰۰ تن از هیات مدیره مناطق نفت خیز اخذ و به پیمان های موجود در آن ادارات الحاق شد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از طولانی ترین شبکه های خطوط مناطق نفت خیز را در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر راهبری می کنند.

شهرستان گچساران با ۱۲۶ هزار تن جمعیت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسلم محمودی
۱۹:۵۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
مدرک کارشناسی ایمنی بهداشت HSE