ماشین های آتش‌نشانی با کشیدن آژیر خطر در خیابان‌ها وضعیت بحرانی کرونا را به شهروندان مشهدی هشدار داده و آنان را به ماندن در خانه توصیه می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: با توجه به وضعیت قرمز مشهد از نظر همه گیری ویروس کرونا و اعمال محدودیت تردد و فعالیت اصناف، آتش نشانان ۵۳ ایستگاه این شهر، از ظهر دیروز چندین نوبت با به حرکت درآوردن خودرو‌های آژیرکشان خود در سطح شهر، این شرایط بحرانی را به شهروندان هشدار داده اند.


بیشتر بخوانید


او افزود: آتش نشانان علاوه بر آژیر، از طریق بلندگو وضعیت قرمز شهر را به مردم گوشزد کرده و از اصناف می‌خواهند که محدودیت‌های اعمال شده را رعایت کرده و مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: در ۲ سال گذشته و پس از پیدایش ویروس کرونا، این سازمان با روش‌های مختلف برای پیشگیری از شیوع این ویروس مهلک و ترغیب شهروندان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کرونا اقدام کرده و در شرایط قرمز نیز از طرق مختلف به شهروندان هشدار داده است.

انتهای پیام//ص. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
این چه کاریه والا تو مشهد خیلی ها ماسک می زنند و رعایت می کنند این وسط کم کاری از مسئولین است که مشهد رو تعطیل نمی کنند ...همیشه و در هر مسئله ای توپ رو تو زمین مردم بدبخت می اندازند
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۲:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
چاره کار فقط در تعطیلی مشهد است