رئیس اداره صمت تویسرکان گفت: روزانه ۸ تا ۱۴ تن مرغ در این شهرستان برای تامین نیاز مردم و کنترل قیمت بازار توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روانبخش نورعلیئی، رئیس اداره صمت تویسرکان با اشاره به رعایت ۴۰ درصدی شیوه نامه های بهداشتی و زدن ماسک صنف بازار این شهرستان،گفت: روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ در این شهرستان برای تامین نیاز مردم و کنترل قیمت بازار توزیع می‌شود.

او با تاکید بر اینکه ما در تویسرکان نسبت به تامین مرغ هیچ مشکلی نداریم، از مردم شهرستان خواست نگران تهیه مرغ نباشد و افزود: با توجه به وجود کشتارگاه مرغ، به صورت روزانه از ۸ تا ۱۴ تن مرغ برای تامین نیاز مردم در شهرستان توزیع می‌شود.

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان با اشاره به توزیع مرغ در شهر‌های تویسرکان، سرکان و فرسفج از طریق ۳۰ عامل خاطرنشان کرد: در تعدادی از روستا‌های بزرگ شهرستان هم که دارنده عامل هستند، توزیع مرغ داریم.

نورعلیئی با اشاره به نظارت کامل بر روند توزیع و قیمت مرغ در شهرستان گفت: بازرسان از هنگام توزیع مرغ تا اتمام سهمیه مرغ هر عامل «واحد صنفی» حضور دارند و به لحاظ توزیع و قیمت مرغ هیچ مشکلی در شهرستان نیست.

او با اشاره به اینکه هر کیلو مرغ در تویسرکان به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود تاکید کرد:اگر موردی از تخلف مشاهده شد شهروندان می‌توانند با تلفن ۱۲۴، ۳۴۹۲۳۵۰۰ و ۳۴۹۲۶۱۰۰ به منظور پیگیری به اداره صمت و اتاق اصناف اطلاع دهند.

رئیس اداره صمت شهرستان تویسرکان در ادامه تعداد بازرسی از واحد‌های صنفی در شهرستان را از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۵۲۰ مورد اعلام کرد و گفت: از تعداد بازرسی‌های انجام شده بالا، ۶۵۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته است.

او گفت: طبق قانون با تغییر وضعیت رنگی کرونا به قرمز متاسفانه واحد‌های صنفی تعطیل می‌شوند بنابراین توجه و دقت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا ابتدا به نفع اصناف و بازاریان است که باید مورد نظر این طیف باشد.

انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.