فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: خودروی حامل ۱۵۴۰ قطعه مرغ غیر بهداشتی و بدون مجوز دامپزشکی در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت : مأموران پاسگاه انتظامی آورزمان هنگام گشت زنی و کنترل محور به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و طی هماهنگی با دستگاه قضائی این خودرو را جهت بررسی دقیق تر متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودرو تعداد ۱۵۴۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی را کشف کردندگفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ سلگی با اشاره به اینکه در این راستا خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدتاکید کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا دست افراد واسطه گرد و سودجو را که باعث ایجاد اختلال در زنجیره توزیع اقلام اساسی مردم می شود را قطع کند،در این زمینه از شهروندان درخواست داریم تا در صورت اطلاع از اخباری این چنین، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه با بیان اینکه یک خودروی کاملاً سوخته در ملایر، مسروقه از آب درآمدتصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی شهر سامن، حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودروی کاملاً سوخته و بدون پلاک برخورد کردند.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه ماموران بلافاصله با هماهنگی های قانونی اقدام به بررسی دقیق تر اصالت این خودرو کردندگفت: این خودرو از شهرستان بروجرد سابقه سرقت داشته است که بلا درنگ پیگیری های قانونی به منظور شناسائی فرد مال باخته و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

او یادآورشد: حضور میدانی و هوشمندانه پلیس ملایر در محورهای اصلی و فرعی شهرستان برای افزایش ضریب امنیت کاملاً بارز و مشهود است و شهروندان نیز در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک می توانند مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت های ۱۱۰اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.