دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به افزایش دوباره بیماران بستری در بخش‌های کرونایی، تعداد این بیماران را ۷۴۳ نفر عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۹۲ نفر به کرونا، قطعی است.

او افزود: اکنون ۷۴۳ نفر در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

 دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، ادامه داد: ۱۹ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به اینکه امروز یک مورد فوتی کرونایی در استان گزارش شده است، این مورد را زنی ۶۳ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون اعلام کرد.

او عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۹۵ نفر به کرونا دچار بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تا کنون ۶۵ هزار و ۷۳۴ مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده‌اند و هزار و ۴۲۱ نفر هم بر اثر درگیر شدن با این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.